تصویربرداری سریال «ماتادور»ادامه دارد

تصویربرداری سریال «ماتادور»ادامه دارد

با موضوع خرابکاری در سفر رئیس اتحادیه اروپا به ایران؛

تصویربرداری سریال «ماتادور»ادامه دارد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ماتادور» که به روایت حضور ریاست اتحادیه اروپا و تنی چند از مقامات بلندپایه به ایران و توطئه عده‌ای از خرابکاران بین‌المللی برای ایجاد خلل و ناامنی در این ماموریت می‌پردازد، در تهران ادامه دارد.

تاریخ : جمعه ۳ شهریور ساعت ۱۳:۰۶

به گزارش هنرنیوز؛ مجموعه هشت قسمتی «ماتادور» که به زودی نام آن تغییر خواهد کرد، با تکمیل شدن لیست عوامل و بازیگران هفته گذشته در تهران جلوی دوربین رفت. در حال حاضر گروه صحنه‌های مربوط به سال‌‌های ۸۰ را با حضور علیرام نورایی و تیرداد کیایی ضبط می‌کنند.
در اولین روز تصویربرداری سعید منتظرالمهدی (مدیرعامل موسسه ناجی هنر و رئیس اداره سینمایی و تلویزیونی ناجا) سرصحنه حاضر شد و گفت: پس از منتفی شدن حضور کارگردان قبلی (علیرضا امینی)، از سوی نیروی انتظامی ‌از آقای نجفی که سابقه خوبی در این حوزه ‌داشتند و آثار قبلی‌شان ‌نیز نشان از تبحر و تعهد ایشان دارد، دعوت به عمل آوردیم و ایشان نیز قبول کردند. امیدواریم با سرعت عمل و تبحر آقای نجفی و عوامل، در نهایت ما شاهد یک سریال آبرومند و متناسب با شأن موسسه ناجی هنر و سلیقه مخاطب را تولید نماییم‌.
بنابراین گزارش، پس از پایان تصویربرداری بخش‌های مربوط به دادگستری گروه ضبط صحنه‌های خارجی مجموعه را آغاز خواهند کرد.
مجموعه «ماتادور» به روایت حضور ریاست اتحادیه اروپا و تنی چند از مقامات بلندپایه به ایران و توطئه عده‌ای از خرابکاران بین‌المللی برای ایجاد خلل و ناامنی در این ماموریت می‌پردازد.
در این مجموعه پولاد کیمیایی، پوریا پورسرخ، سام درخشانی، علیرام نورایی، شقایق فراهانی، تیرداد کیایی، لیندا کیانی، مجید واشقانی، ‌روشا ضیغمی ‌به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند و در روزهای آتی چند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به گروه بازیگران این مجموعه اضافه خواهد شد.
عوامل سازنده در تولید این فیلم توجه زیادی به جلوه‌های ویژه میدانی و کامپیوتری مجموعه داشته‌اند و به همین منظور گروه تلاش می‌کنند تا صحنه‌های مجموعه از جمله درگیری‌ها برای مخاطب قابل باور باشد‌.

کد خبر: ۴۵۲۳۴

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.