تصویربرداری «کلاه پهلوی» همه نشده است/ قسمت‌های شهریور سال ۱۳۲۰ مانده است

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

تخت‌کشیان در غرفه سینماپرس:

سینماپرس-گروه تلویزیون/ محمدرضا تخت کشیان، تهیه نماینده سریال «کلاه پهلوی» در غرفه سینمارس گفت: تصویربرداری سریال «کلاه پهلوی» هنوز تموم نشده و قسمت هایی که مربوط به شهریور سال ۱۳۲۰ می گردد مانده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار تلویزیون سینماپرس، محمدرضا تخت کشیان، تهیه نماینده سریال «کلاه پهلوی» با حضور در غرفه سینماپرس در نمایشگاه مطبوعات در خصوص کیفیت دوبله صداها در سریال کلاه پهلوی اظهار داشت: در تلویزیون ایران استفاده از زیرنویس برای ترجمه صحبت های بازیگران خارجی مرسوم نمی باش به همین جهت دوبله بهترین راه حل بود و در این باره نیز کارگردان رضایت خود از کیفیت دوبله را اعلام نموده است.

وی ادامه داد : در قسمت های کوتاهی از فیلم که دیالوگ اشخاص کم بوده از زیرنویس استفاده شده است. تصویربرداری سریال «کلاه پهلوی» هنوز تموم نشده و قسمت هایی که مربوط به شهریور سال ۱۳۲۰ می گردد مانده است.

تخت کشیان درخصوص همکاری با بازیگران خارجی اظهار داشت: در این زمینه همکاری های کارگردان و محمدرضا شریفی نیا سبب شد تا مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشیم.

تهیه نماینده سریال «کلاه پهلوی» درخصوص انتخاب بازیگر ناشناس به عنوان نقش اول بیان نمود: پیش از انتخاب امیرعلی دانایی به عنوان نقش اول، کارگردان بازیگر چهره و با تجربه دیگری را برای این کار انتخاب نموده بود و حتی بها ای هم پرداخت شده بود اما بعد از این تصمیم بر این گرفته شد که دانایی برای ایفای این نقش بهتر است.

وی درخصوص تحقیق و نگارش فیلم نامه سریال «کلاه پهلوی» اظهار داشت: من در جریان جزئیات کار تحقیق نمی باشم اما می دانم ضیاء الدین دری سالهای بسیاری را صرف تحقیق و نگارش برای سریال کلاه پهلوی نموده است پیش از اینکه من وارد پروژه شوم این کارها انجام شده بود و از سال ۸۵ کار به صورت جدی آغاز شدکه البته بیکاری هم در طول پروژه بسیار داشتیم.

تخت کشیان در پایان درخصوص اشخاصی که در طول ۸ سال کار در سریال «کلاه پهلوی» از ادامه همکاری با گروه بازماندند، بیان نمود: تعدادی از بازیگران در جریان کار که ۸ سال طول کشید نتوانستند با ما همکاری نمایند که از جمله آنها می توان به مرحوم عباس امیری اشاره نمود. همچنین عده دیگری بودند که به سبب کار بر سر پروژه های دیگر و یا دستمزد و یا شرایط خاص خودشان از ادامه همکاری با کلاه پهلوی باز ماندند.

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۹۵


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.