تصویر:سواستفاده جنسی معلم از دانش آموزان

دادگاه عالی شهر سان فرانسیسکو در لس آنجلس ،یک معلم مدرسه ابتدائی را به اتهام ۱۳ فقره سوء استفاده جنسی از دانش آموزان کودک در طی ۵ سال گذشته به ۲۵ سال زندان محکوم کرد.

به گزارش جام؛ “پل چاپل” ۵۱ ساله، بعد از شنیدن اظهارات دادستان در دادگاه، هیچ گونه عکس العملی مبنی بر دفاع از خود نشان نداده بلکه در همان جلسه اول دادرسی کلیه ۱۳ فقره سوء استفاده جنسی از دانش آموزان را قبول کرد.

تعدادی از قربانیان تجاوز در جلسه دادرسی جهت شهادت دهی بر علیه معلم سابقشان حضور داشتند و در این میان دادستان النا آبرامسون اظهار داشت” در دادگاه بعدی که در ۲۰ سپتامبر تشکیل خواهد شد رای تحمل ۲۵ سال زندان وی در زندان ایالتی، ابرام و قرائت خواهد شد.
“چاپل” در سال گذشته به اتهام سوئ استفاده جنسی از ۴ دانش آموز کودک در مدرسه ابتدائی دستگیر شد و  بعد از مدتی تحقیق توسط بازرسین وی به ۹ مورد دیگر اعتراف کرد.”چاپل” در سال۱۹۹۷ به جرم سوء استفاده جنسی از بچه ۸ ساله همسایه و دوست ۷ ساله پسرش دستگیر شد و از مدرسه اخراج گردید ولی چون مدارکی دال بر گناهکار بودن وی ارائه نشد وی آزاد گردید و دوباره به استخدام مدرسه ابتدائی در آمد ولی در نهایت ماه دوباره پیش گرفتار شد و به ۱۳ جرم خود اعتراف کرد.
به گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز،وی در حال حاضر از مدرسه اخراج گردیده و ماه آینده دادگاه اصلی وی جهت قرائت حکم و انتقال وی به زندان ایالتی انجام خواهد گرفت.

 


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.