تصویر:فرزندان‌چمران‌در‌فیلم‌حاتمی‌کیا

تمرینات بخش‌های تهران فیلم سینمایی «چ» – تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا – آغاز شده و به‌زودی فیلم در تهران جلوی دوربین می‌رود.

«مهدی کریمی» تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چ» درباره زمان فیلمبرداری بخش‌های مربوط به تهران فیلم، گفت: از جمعه گذشته تمرینات مربوط به صحنه‌هایی که باید در تهران جلوی دوربین برود آغاز شده است و به‌زودی فیلمبرداری این بخش‌ها آغاز خواهد شد.

 

 

شهید چمران و فرزندانش در نمایی از فیلم «چ»

وی درخصوص ابعاد مختلف شخصیت شهید چمران که علاوه بر عالم بودن، هنرمند نیز بوده است، گفت: در این فیلم تلاش می‌شود تا به زوایای مختلف و روحیات و منش و شخصیت شهید چمران پرداخته شود. در این فیلم علاوه بر چریک بودن آن شهید بزرگوار به هنرمند بودن و روحیات هنری ایشان نیز توجه شده است.

بنابراین گزارش، مدتی است فیلمبرداری بخش‌های پاوه به اتمام رسیده است. نقش شهید چمران را فریبرز عرب‌نیا ایفا می‌کند و ‌«سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بایک حمیدیان»، «محمدمهدی سلطانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ۱۳۵۸ زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی را عهده دار است و بهمن اردلان نیز صدابرداری این فیلم را انجام می‌‌دهد. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین و ساخت  موسیقی فیلم را برعهده دارند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.