تصویری از منافقین که خون کردها را به جوش آورد

انتشار تصویری که نشان می دهد فرقه تروریستی منافقین به کمک صدام جنایت کار در انتقال کردهای عراق دست داشته اند موج گسترده ای از تنفر را میان کردها از این فرقه ایجاد کرده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «مجاهدین»، در این تصویر یکی از اعضای زن گروهک تروریستی منافقین در حالی مشاهده می شود که یکی از کودکان کرد عراقی را برای زنده به گور کردن به گودال های مرگ انتقال می دهد.

این تصویر که طی دو روز گذشته به صورت گسترده در میان کاربران شبکه های اجتماعی رد و بدل می شود تنفر عمیق کردها را از گروهک منافقین به دنبال داشته است.

کاربران کرد در شبکه های اجتماعی ذیل این تصویر ضمن یادآوری جنایات گروهک موسوم به “مجاهدین خلق” در حق مردم ایران و عراق هزاران کامنت با عناوینی مانند “مرگ بر منافقین” و “مرگ بر مسعود رجوی” درج کرده اند.


گفته می شود تصویر مذکور مربوط است به سال های ۱۹۸۸ تا ۱۹۸۹ که گروهک منافقین با همکاری صدام عملیات موسوم به انفال کردها را اجرا کردند. در جریان این عملیات گروهک منافقین و نیروهای رژیم بعث عراق که به طور مستقیم از صدام حسین تکریتی فرمان می‌گرفتند، بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ (۱۸۲٬۰۰۰ تن شامل ۸۰٬۰۰۰ بارزانی و چند ده هزار گرمیانی) کرد عراقی را قتل عام کردند.

بنا بر آمار تایید شده، در طی عملیات هفت ماهه انفال از فوریه تا سپتامبر ۱۹۸۸، که تنها در استانهای کرکوک، دیاله، نینوا و صلاح الدین، اجرا شد، بیش از ۳۰۰۰ روستا نابود و بیش از ۱۸۲۰۰۰ نفر مردم بی دفاع از سوی ارتش و ماموران امن و مخابرات عراق به قتل رسیدند. در همین راستا نیز شهرهای حلبچه، طویلا، خورمال، سید صادق، پینجوین، قلعه دیزه، سنگ سر، جوارتا، قلاچولان و ماوه‌ت به تمامی ویران و از سکنه خالی گردیدند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.