تصویر جالب پس زمینه پرتره دیدنی فضانورد

یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی در جریان یکی از پیاده‌روی‌های فضایی برای ترمیم و نگهداری از این آزمایشگاه مدارگرد به ثبت تصویر جالبی از خود پرداخته که زمین را در پشت سر وی به نمایش گذاشته است.

ممتازنیوز : یکی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی در جریان یکی از پیاده‌روی‌های فضایی برای ترمیم و نگهداری از این آزمایشگاه مدارگرد به ثبت تصویر جالبی از خود پرداخته که زمین را در پشت سر وی به نمایش گذاشته است.

عکس

به گزارش ایسنا، آکی هوشیده، فضانورد ژاپنی ایستگاه فضایی در جریان پیاده‌روی فضایی اوایل ماه جاری این صحنه را به تصویر کشیده که در آن ترکیبی از خورشید، زمین، دو قسمت از بازوی روباتیک، لباس فضایی وی، تاریکی عمیق فضا و دوربینی عجیب در دستان این فضانورد به چشم می‌خورد.

ماموریت اکسپدیشن ۳۲ اوایل هفته جاری به پایان رسید و فضاپیمای سایوز در راه بازگشت خود به زمین گنادی پادالکا، جو آکابا و سرگئی روین را نیز با خود منتقل کرد. با این حال هوشیده هنوز در ایستگاه باقی مانده و ماموریت خود را در اکسپدیشن ۳۳ ادامه می‌دهد.

تعداد ساکنان ایستگاه فضایی ماه آینده با ورود کوین فورد، اولگ نویتسکی و ایوگنی تارلکین دوباره تکمیل خواهد شد.

فرماندهی این مدارگرد اکنون با سونیتا ویلیامز است که دومین فرمانده زن ایستگاه در تاریخ ۱۴ ساله آن محسوب می‌شود.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۳۱ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تصویر جالب پس زمینه پرتره دیدنی فضانورد, فضانورد, پرتره دیدنی فضانورد, پس زمینه پرتره دیدنی فضانورد, پس زمینه پرتره دیدنی فضانورد ژاپنی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.