تصویر: دختری که کریستوفر نولان از میان بازیگران گرگ و میش برای فیلم تازه‌اش انتخاب کرد

تاریخ انتشار یافتن در ممتازنیوز: ۱۲ تیرماه

سه شنبه, ۲۵ تیر ساعت ۱۰:۰۸ کافه سینما

مکنیز فوی که در فیلم سینمایی «گرگ و میش» در نقش دختر ادوارد و بلا بازی کرده بود در تازهترین فیلم سینمایی کریستوفر نولان بازی می‌کند.

به گزارش کافه سینما سینما پرس، مکنیز فوی که در آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی «گرگ و میش» (Twilight) در نقش دختر ادوارد (رابرت پتینسون) و بلا (کریستن استوارت) بازی کرده بود، برای بازی در تازهترین فیلم سینمایی کریستوفر نولان به نام «میان ستارگان» (Interstellar) در حال انجام مذاکرات نهایی است.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، متیو مک‌کاگنی، آنی هتوی، جسیکا چستین، مایکل کین و کیسی افلک دیگر بازیگران مطرح و برجسته فیلم سینمایی «میان ستارگان» می باشند که پیش از این برای بازی در این پروژه قرارداد امضا کرده‌اند.

کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان فیلمنامه «میان ستارگان» را نوشته است و این فیلم تخیلی سفر اکتشافی گروهی از انسان‌ها در زمان و کرم‌چاله‎ها را به تصویر می‌کشد.

بنابر اظهارات مسئولان سازنده «میان ستارگان»، این فیلم سینمایی در تاریخ ۷ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

سه گانه «بتمن» (Batman)، «تلقین» (Inception) و «پرستیژ» (The Prestige) از جمله برجسته‌ترین آثار نولان به شمار می‌آیند که پیش از این ساخت آن‌ها را برعهده داشته است.

Tags:

کافه‌سینما-سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.