تصویر: زندانی شدن ۲ دختر نوجوان به دلیل رنگ کردن موهایشان

تصویر: زندانی شدن ۲ دختر نوجوان به دلیل رنگ کردن موهایشاندخترهایی که برای انجام یک عمل بشردوستانه موهای خود را رنگ کرده بودند مدت سه روز در مدرسه زندانی شدند.

ملت ایران: دخترهایی که برای انجام یک عمل بشردوستانه موهای خود را رنگ کرده بودند مدت سه روز در مدرسه زندانی شدند.
والدین این دخترهای جوان که برای انجام امور خیریه اقدام به رنگ کردن موهای خود کرده بودند و به همین دلیل سه روز در مدرسه زندانی شدند بسیار خشمگین هستند.
“لوسی گیت” و “رودی استانلر” هردو ۱۳ سال دارند و برای کمک به یک موسسه تحقیقاتی خیریه که در مورد سرطان سینه در زنان تحقیق میکند موهای خود را رنگ کردند و مدرسه به دلیل انجام این کار آنها را به مدت سه روز در یک اتاق در مدرسه زندانی کرد.

مادران این دختران اعلام کردند بعد از سپری شدن این سه روز این بچه ها از بازگشت به مدرسه هراس دارند. این والدین عصبانی به نحوه برخورد اولیای مدرسه با این اتفاق اعتراض دارند. آنها مدعی هستند این دختران نوجوان علیرغم اینکه سه روز از روزهای درسی مدرسه را از دست داده اند تجربه ترسناکی هم به خاطر زندانی شدن پشت دربهای بسته یک اتاق پشت سر گذاشته اند که این مسئله روی روحیه آنها تاثیر منفی داشته است.
یکی از این مادران مدعی است حال دخترش به قدری بد بوده است که بعد از این اتفاق هنوز به مدرسه نرفته است . آنها از اقدام دخترانشان حمایت کرده و اعلام کردند این بچه ها با این کار نیت خیری داشته اند و این باعث افتخار خانواده آنهاست و انتظار نداشته اند که مدرسه چنین برخوردی با آنها داشته باشد. آنها مدعی هستند که حقوق این بچه ها پایمال شده است.
اما مدیر مدرسه میگوید : این مدرسه ۲۰۰۰ دانش آموز دارد و قوانین خاص خود را داراست که به بچه ها اجازه نمیدهد موهای خود را رنگ کنند و یا آنها را با مدلهای خاصی آرایش کنند و حتی اگر این کار به خاطر یک مسئله بشر دوستانه رخ دهد مدرسه مجاز است طبق قوانین خود با آنها برخورد کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.