تصویر میدان التحریر در صورت پیروزی احمد شفیق!

اخیرا در شبکه های اجتماعی تصاویری از سوی فعالان مصری منتشر شده که نشان می دهد آنان دل خوشی از قدرت گرفتن مجدد وابستگان به رژیم سابق ندارند.

اخیرا برخی فعالان مصری تصویری از میدان التحریر با فرض پیروزی احمد شفیق در دور دوم انتخابات منتشر کرده اند که بیش از پیش خشم مردم مصر از نامزد وابسته به رژیم مبارک مخلوع را نشان می دهد.

به گزارش مهر، اخیرا در شبکه های اجتماعی تصاویری از سوی فعالان مصری منتشر شده که نشان می دهد آنان دل خوشی از قدرت گرفتن مجدد وابستگان به رژیم سابق ندارند.

در این میان “حسین الجابر” فعال مصری دست به ابتکاری جالبی زده و تصویری خیالی از میدان التحریر در صورت پیروزی احمد شفیق منتشر کرده است.

در این تصویر که در آن وانمود شده شبکه الجزیره در حال پوشش مستقیم تحولات میدان التحریر است، مردم خشمگین مصر با بر افراشتن پرچم این کشور دیده می شوند.

این در حالی است که شورای نظامی مصر با استفاده از تانک و بالگرد در تلاش برای کنترل خشم شدید مردم است و بسوی آنها تیراندازی می کند.

در زیر تصویر نیز زیرنویس الجزیره دیده می شود که در آن اعلام شده: “هزاران نفر به خیابانهای قاهره سرازیر شدند، احمد شفیق از مردم خواست که به اعتصاب پایان دهند.”

خاطرنشان می شود تحلیلگران سیاسی معتقدند میزان نفرت عمومی از بازماندگان رژیم سابق در پی صدور حکم دادگاه مبارک بیشتر شده و احمد شفیق در دور دوم انتخابات هیچ شانسی برای پیروزی ندارد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.