تصویر ورود مهدی هاشمی به تهران؛ پایان تفهیم اتهام در فرودگاه

مهدی هاشمی سوم مهر به دادسرا می‌رود

ایران > سیاست
مهدی هاشمی از متهمان حوادث سال ۸۸ وارد فرودگاه امام خمینی(ره) تهران شد.

مهدی هاشمی

مهر نوشت: مهدی هاشمی رفسنجانی با پرواز شماره ۹۷۷ دوبی-تهران در ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

محسن هاشمی رفسنجانی برادر بزرگتر مهدی و فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی برای استقبال از وی در سالن انتظار فرودگاه امام خمینی (ره) تهران حضور دارد و تاکنون حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشده است.

نماینده دادستانی هنگام حضور مهدی هاشمی در فرودگاه حاضر شد. حضور نماینده دادستانی برای ابلاغ احضاریه دادستانی و تفهیم اتهام است و مهدی هاشمی سوم مهر ماه در دادسرا حاضر می‌شود.

محمود علیزاده طباطبائی وکیل مهدی هاشمی با اعلام این مطلب اظهار داشت : همانطور که پیش از این اعلام کردم دلیلی برای بازداشت موکلم وجود ندارد و حضور نماینده دادستان در فرودگاه امام (ره) برای ابلاغ احضاریه دادستانی و تفهیم اتهام به مهدی هاشمی خواهد بود.

وی افزود : پس از دریافت احضاریه سوم مهر ماه برای دفاع از اتهامات در دادسرا حاضر خواهیم شد و پس از آن قاضی پرونده تصمیم گیری خواهد کرد.

پایان تفهیم اتهام مهدی هاشمی

مراحل قانونی ابلاغ احضاریه دادستانی و تفهیم اتهام مهدی هاشمی به محض ورود وی به فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شد.

مراحل قانونی تفهیم اتهام مهدی هاشمی به پایان رسید و نماینده دادستان که برای این منظور و همچینی ابلاغ احضاریه دادستانی در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شده بود این فرودگاه را ترک کرد.

نماینده دادستان بدون پاسخ به سوالات خبرنگاران سالن فرودگاه امام خمینی(ره) را ترک کرد.

تشکل‌های دانشجویی پیش از این بارها خوستار بازگشت مهدی هاشمی از متهمان حوادث سال ۸۸ و رسیدگی به اتهامات وی از سوی قوه قضائیه شده بودند.

دانشجویان اول مهر ماه با توجه به اخبار ضد و نقیضی که در مورد ورود مهدی هاشمی در شامگاه شنبه به تهران در رسانه‌ها منتشر شده بود در فرودگاه امام خمینی(ره) تحصن کرده و خواستار بازداشت فوری وی شده بودند.

فارس نیز عکس از ورود مهدی هاشمی به تهران را منتشر کرد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.