تصویر Galaxy Reverb سامسونگ لو رفت + عکس

تصاویر گوشی جدید سامسونگ از سری گالکسی که با نام Reverb SPH-M950 شناخته می شود روز گذشته در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد.

به گزارش سه نسل به نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران ، گوشی Reverb به نظر می رسد یکی از مدلهای گوشی Jasper باشد که تصاویر این گوشی نیز طی روزهای اخیر در سایت توییتر منتشر شده بود.

در حالی که این دو گوشی به هم بسیار شبیه هستند اما از نظر مشخصات فنی با هم تفاوت هایی دارند. یکی از این تفاوت ها کمپانی های حامل عرضه کننده این دو مدل است. گوشی Jasper به طور انحصاری توسط کمپانی Verizon توزیع خواهد شد این در حالی است که گوشی مدل Reverb به طور انحصاری در اختیار شرکت اپراتور Sprint قرار دارد.
galexii.JPG به گزارش  UnwiredView، برخی از مشخصات فنی این گوشی در تصویری که در سایت تویتر منتشر شده مشخص است. از جمله این مشخصات می توان به صفحه نمایش ۴ اینچی لمسی با رزولوشن ۸۰۰*۴۸۰، پردازنده مرکزی ۱٫۴ گیگا هرتزی تک هسته ایQualcomm ، ۷۶۸ مگا بایت رم و ۴ گیگا بایت حافظه داخلی اشاره کرد.
علاوه بر این گوشی Reverb دارای دوربین ۵ مگا پیکسلی در عقب و ۱٫۳ مگا پیکسلی در جلو است. این گوشی جدید سری گالکسی مبتنی بر اندروید ۴ است.


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.