تضادی ذاتی بین ایران و آمریکا وجود دارد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تصور این موضوع که اگر دموکرات‌ها در آمریکا بر سر کار آمدند روابط میان ایران و این کشور تغییر پیدا می‌کند، امری غیربدیهی است.

حمیدرضا مقدم‌فر در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره امکان برقراری رابطه بین ایران و آمریکا اظهار داشت: مشکل جمهوری اسلامی ایران با آمریکا، هستی‌شناسانه است و تضادی ذاتی میان نظام مردم‌سالاری دینی و نظام لیبرال‌دموکراسی که در آمریکا حاکم است، وجود دارد.

وی افزود: در مسیر اختلافات میان ایران و آمریکا تغییر جایگاه قدرت در دو حزب موجود در این کشور، هیچ تغییری را در روند روابط دو کشور ایجاد نمی‌کند، از این رو تصور این موضوع که اگر دموکرات‌ها بر سر کار آمدند روابط میان ایران و آمریکا تغییر پیدا می‌کند، امری غیربدیهی است.

مقدم‌فر تصریح کرد: ما شاهد بودیم که در طول سالیان قبل، عرصه جنگ نرمی که توسط دموکرات‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است، خیلی بدتر از جنگ سختی بوده که جمهوری‌خواهان iبه پا می‌کردنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: این موضوع برای همهی مقامات، مسئولین و ملت ایران، مشخص است که سیاست‌های تحریمی که در دوران اوباما علیه کشورمان اعمال شده است، نسبت iبه دوران‌ قبل بیشتر بوده و این موضوع را می‌توان iبه طور واضح در مناظرات انتخاباتی اوباما و رامنی ملاحظه کرد.

مقدم‌فر اظهار داشت: انتظار اینکه سیاست‌های آمریکا در قبال ایران تغییر پیدا کند، تفکری اشتباه است.

وی تصریح کرد: این موضوع باید همواره از سوی کشورمان در نظر گرفته شود که هرگاه از مواضع خودمان در قبال آمریکا عقب‌نشینی کنیم، iبه طور حتم این کشور در صدد ضربه زدن iبه منافع ما خواهد بود، از این رو ما باید بر مواضع اصولی خودمان نسبت iبه آمریکا ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.