تظاهرات مردم آمریکا در اعتراض به حملات صهیونیست‌ها به غزه

۲۸ آبان ،

به دنبال تظاهرات مردم سراسر دنیا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این بار مردم آمریکا با تظاهرات در مقابل کاخ سفید مخالفت خود را با این تجاوزات صهیونیستها اعلام کردند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه القدس فلسطین، جمعی از معترضان آمریکایی امروز (یکشنبه) در اعتراض به حملات چند روز اخیر رژیم صهیونیستی علیه ساکنان بی دفاع غزه در مقابل کاخ سفید تجمع کردند.

تظاهرکنندگان با سردادن شعار “محاصره غزه را همین الان به پایان برسانید” و “زنده باد غزه” خواهان توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه شدند.

تظاهرکنندگان همچنین از باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا خواستند تا ضمن بازنگری در مواضع خود نسبت به حملات اسرائیل این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کند.

یکی از معترضان در این تظاهرات گفت: ما در مقابل کاخ سفید جمع شده‌ایم تنها به یک سبب ساده و آن اینکه ما نمی‌دانیم چرا اوباما می‌خواهد در این مساله دخالت کند و اگر می‌خواهد این کار را کند، باید به حرف‌های ما گوش دهد. ما مردم آمریکا تلاش می‌کنیم که فلسطین را آزاد کنیم.

پیش از این باراک اوباما در صحبت‌های خود با بنیامین نتانیاهو، اول وزیر رژیم صهیونیستی و محمد مرسی،‌ رئیس‌جمهوری مصر ضمن جانبداری از رژیم صیهونیستی اعلام کرده بود که این رژیم حق دارد از خود دفاع کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.