تعارف دروازه بان استقلال و مخالفت مسئولان تیم

۲۹م اسفند ،

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی جباری در حالی کاپیتان اول آبی ها در فصلی که گذشت بود که پرویز مظلومی بدلیل مشکلات حاشیه ای وی راضی به این امر نبود اما بدلیل ایجاد نشدن حرف وحدیث جدید در این خصوص اقدامی را انجام نداد این در حالی است که پس از اعلام جدایی وی ، رحمتی از سوی مربیان انتخاب شد و در حال حاضر با بازگشت جباری به استقلال وضعیت تغییر کرده است.

گفتنی است، رحمتی در این خصوص با سرمربی تیم استقلال گفتگو کرده تا از وضعیتش مشخص شود.

این در حالی است که مسئولان و مربیان تیم استقلال موافق پس گرفتن بازوبند از مهدی رحمتی نیستند و اعلام کردند که این دروازه بان کاپیتان تیم است و قرار نیست در این مورد تغییری ایجاد شود.

شایان ذکر است، رحمتی اعلام کرده است بدلیل شرایط حضور و قدیمی بودن مجتبی جباری بازوبندی را به وی می سپارد اما این در حالی است که بدلیل شرایط تیم و مسائلی که در قبل توسط جباری در تیم ایجاد شده است مربیان راضی به این اتفاق نیستند و اعلام کردند جباری را به عنوان کاپیتان دوم معرفی می کنند تا در صورتی که رحمتی در ترکیب اصلی حضور نداشت جباری کاپیتان باشد و به نوعی کاپیتان دوم تیم شود.

پیش از این قرار بود، منتظری کاپیتان استقلال باشد اما با حضور جباری به احتمال بسیار زیاد وی رهبری تیم را بعد از رحمتی عهده دار است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.