تعامل دانشگاه و وزارت تعاون عاملی برای ایجاد کارآفرینی

ایجاد دانشگاه کارآفرینی مسیر مساعدی برای دستیابی مناسب برای شروع کار آفرینی بوده ولی به تنهایی برای رفع مشکلات کافی نیست.

دکتر روشن رئیس کنفرانس دومین همایش ملی کارآفرینی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران ؛مبحث کارآفرینی را نباید تنها از دیدگاه تئوریک به آن نگاه کرد بلکه باید سعی در تحقق جوانب عملی آن نیز بود ،ابعاد عملی و نظری در کنار یکدیگر باعث شکل گیری کارآفرینی به نحو احسن خواهد شد که در این زمره نوع تفکر نیز بسیار مهم است.
وی اظهار داشت: هدف از ایجاد کنفرانس ایجاد ابتکار خلاقیت در بین دانشجویان بوده که با در اختیار داشتن منابع مناسب به خلق آثار مساعد بپردازند بعضا برخی دانشگاهها دانشجویان منابع مناسب در اختیار دارند ولی نوع مدیریت و بهینه سازی طرح های خود را ندارند دانشجویان با ایجاد طرح های جدید و  تئوری سازی امکان یابی طرح مطرح شده که با ایجاد ارتباط با سازمان کارآفرینی در صدد بهسازی دستاوردهای خود برآیند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت تعاون از ایده ها و طرح های مساعد استقبال می‌کند که در این راستا رایزنی هایی صورت گرفته که این طرح گاهاً برخواسته از سمینارها و کنفرانس هاست چندی ایجاد دانشگاه کارآفرینی در دانشگاه تهران نقطه قوت برای این عرصه بوده که البته حمایت از آن مسئولان در این زمره مفید فایده است./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.