تعامل دولت و مجلس در اجرای طرح تحول نظام سلامت در حد عالی است/ تلاش مسئولین پایدارتر از قبل خواهد بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: خوشبختانه هماهنگی بین مجلس، کمیسیون و دولت به نحو احسن انجام می‌گیرد و در حد عالی است و خوشحالیم که مردم رضایت دارند و در این رابطه نظرات خود را با ما مطرح می‌کنند.

“حسن تامینی‌لیچانی” در گفتگو با خبرنگار پارلمان باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از طرح نظام سلامت، اظهار داشت: این یک طرح بسیجی بوده است و حمایت رهبر معظم انقلاب به اجرای آن کمک کرده است.
 
وی ادامه داد: دولت نیز در این خصوص حمایت‌های لازم را انجام داد، همچنین وزیر بهداشت نیز با برنامه این فعالیت را پیش می‌برند، جا دارد  از مجلس به دلیل کمک‌های ارزنده در این رابطه تشکر کنم، چرا که تلاش مجلس این بوده که بتواند همگام و هماهنگ با وزیر عمل کند با توجه به بودجه تلاششان این بوده است که بتواند روی بودجه به نحوی مانور دهد که نیازهایی که مدنظر بوده است را تامین کند.   
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۶ هزار میلیارد مدنظر بوده است که خوشبختانه با توجه به شش ماهه اول سال نصف این امر تحقق پیدا کرده و همین هفته نشستی را در کمیسیون داشتیم و از مسئولین معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور دعوت کردیم تا خلاء نسبی که در پرداخت وجود داشت را بتوانیم با هماهنگی تامین کنیم.   
 
وی افزود: همچنین در رابطه با بحث بهداشت و نظام ارجاع و پزشک خانواده نیز توانستیم هماهنگی لازم را انجام دهیم خوشبختانه هماهنگی بین مجلس، کمیسیون و دولت به نحو احسن انجام می‌گیرد و در حد عالی است و خوشحالیم که مردم رضایت دارند و در این رابطه نظرات خود را با ما مطرح می‌کنند.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با فرمایشات ارزنده در مورد طرح نظام سلامت در جمع هیئت دولت این طرح را بیمه کردند، بنابراین وظیفه سنیگن‌تر و تلاش پایدار‌تر مسئولین در جهت موفق‌تر شدن این طرح الزامی است.   
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.