تعامل سازنده ایران و ترکیه بهبود وضعیت کارگران را در پی‌ دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

نماینده اتحادیه کارگری ترکیه گفت: ترکیه و ایران به عنوان دو کشور تاثیر گذار باید در زمینه بهبود وضعیت کارگران، توسعه انرژی هسته‌ای به صورت صلح آمیز و تقویت جایگاه دو کشور در عرصه جهانی گام‌های موفقی بردارند.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران نماینده اتحادیه کارگری ترکیه در همایش «شیوه تخاصمی امپریالیست‌ها در زمینه انرژی به زیان کارگران و مردم» که صبح امروز به همت خانه کارگر برگزار شد، گفت: اتحادیه کارگران ترکیه روابط خوبی را با جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۹۹۰ در جهتی بهبود وضعیت کارگران داشته است و در این جهت قرار دادهای خوبی را هم ما بین دو کشور تنظیم کرده اند.

وی افزود: در ماه اکتبر قبل هئیت از سوی اتحادیه کارگری ایران به ترکیه مسافرت کرده‌اند که این موضوع سبب شد توافقات مهمی در حیطه کارگران بین دو کشور امضا شود.

نماینده اتحادیه کارگری ترکیه تصریح کرد: معقوله انرژی از مهمترین موضوعاتی است که در شرایط فعلی باید از سوی اتحادیه کارگری با دقت نظر خوبی پیگیری شود.

وی اظهار داشت: ترکیه و ایران به عنوان دو کشور تاثیر گذار باید در زمینه بهبود وضعیت کارگران، توسعه انرژی هسته‌ای به صورت صلح آمیز و تقویت جایگاه دو کشور در عرصه جهانی گام های موفقی بردارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.