تعاونی های مسکن مهر برای پیشرفت کارها نیازمند تامین نقدینگی هستند

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تعاونی های مسکن مهر برای پیشرفت و تسریع در روند اجرایی کار، نیازمند تامین نقدینگی هستند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  ابوالفضل باقرنیا در جلسه تامین شورای مسکن سیستان و بلوچستان کمبود نقدینگی و کارگر ماهر را از عمده مشکلات تعاونی های مسکن مهر در استان ذکر کرد و گفت: تعاونی های مسکن مهر برای پیشرفت کارها نیازمند تامین نقدینگی هستند.
وی افزود: اعضای برخی تعاونی ها در پرداخت سهم آورده تعلل می کنند که همین مساله موجب کندی کار آنها شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: برای حل این مشکل باید این قبیل افراد را از لیست تعاونی حذف و سایر متقاضیان را جایگزین کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار داشت: ۲۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان مسکن در این استان پرداخت شده است.
علی محمد آزاد بیان داشت: از مجموع ۲۳ هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در این استان تاکنون ۱۱ هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است.
وی ادامه داد: امید است بقیه این واحدها تا پایان امسال به اتمام برسد.
آزاد بیان کرد: اکنون با تلاش های صورت گرفته این استان در اجرای طرح مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در رتبه نخست کشوری قرار دارد.
وی گفت: اجرای طرحهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵هزار نفر جمعیت به اداره راه و شهرسازی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به بنیاد مسکن واگذار شده است.
آزاد یاد آور شد: ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر جمعیت استان روند پرشتابی ندارد که باید بنیاد مسکن با تلاش و جدیت بیشتری در این زمینه اقدام کند تا رتبه مناسبی در این بخش به استان اختصاص یابد.
استاندار اظهار داشت: همچنین در شهر جدید رامشار ۸۰۴ واحد مسکن مهر در دستور کار قرار گرفته است که به متقاضیان زندگی در این شهر واگذار می شود.
رییس شورای مسکن سیستان و بلوچستان همچنین بر ساخت هر چه سریعتر مساجد، مدارس، کلانتری ها و اماکن تجاری در سایت های مسکن مهر به منظور رفع نیازهای مردم تاکید کرد.
در ادامه این نشست نمایندگان دستگاههای مربوطه به تشریح گزارشی از فعالیتهای انجام شده در زمینه ساخت واحدهای مسکن مهر ارائه کردند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.