تعاونی های کشاورزی فعال در اشتغالزایی

۱۲م دیماه ،

مدیر کل روابط عمومی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: بیشترین فرصت شغلی بوجود آمده از سوی تعاونی ها در سه ماهه سوم سال جاری مربوط به تعاونی های کشاورزی با ۲۳ هزار و ۲۲۷ نفر بوده است.

احسان ارکانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،گفت: براساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آماری ثبتی تعاون ۲ هزار و ۵۳۱ تعاونی و ۹ اتحادیه در سه ماهه سوم سال جاری در کل کشور تشکیل و به ثبت رسیده است.
وی افزود: این تعاونی ها با ۲۸ هزار و ۶۱۲ نفر عضو و ایجاد ۴۵ هزار و ۷۵۴ نفر فرصت شغلی و سرمایه اولیه حدود ۸۰ میلیارد ریال مشغول به فعالیت می باشند.
ارکانی در ادامه به بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده اشاره و تصریح کرد: بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده به ترتیب در بخش های کشاورزی و صنعت با یک هزار و ۱۵۳ واحد است هم چنین تعاونی های بخش کشاورزی با ۱۰ هزار و ۴۷ نفر دارای بیشترین اعضا و تعاونی های صنعتی با ۴ هزار و ۷۴۱ نفر در مکان بعدی قرار دارد.
مدیر کل روابط عمومی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: بیشترین فرصت شغلی بوجود آمده نیز مربوط به تعاونی های بخش کشاورزی با ۲۳ هزار و ۲۲۷ نفر در صنعت با ۷ هزار و ۴۹۲ نفر است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.