تعبیر جالب ستاره والیبال از موفقیت بزرگ ایران

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: صعود ایران به دور سوم مسابقات قهرمانی جهان هدیه خدا بود.

عادل غلامی بعد از پیروزی ایران مقابل صربستان و شکست آمریکا برابر آرژانیتن و صعود تیم ایران به جمع ۶ تیم اول رقابت های قهرمانی جهان افزود: فکر می کردیم صعود کنیم؛ اما نه این طوری. صعود در دقیقه ۹۰ را خدا به ما هدیه داد. خوشحالیم . واقعا زحمت کشیدیم برای اینکه به اینجا برسیم و شاکر خداوند نیز هستیم.

عادل غلامی

وی ادامه داد:خودم به شخصه از ولاسکو و تیم آرژانتین متشکرم که مردانه جنگیدند و آمریکا را شکست دادند. ولاسکو در نبوش هم به والیبال ایران کمک کرد. البته از تک تک بچه های تیم و کادرفنی که این روزها همدل بودند،زحمت کشیدند و یکدل و یک جهت جلو رفتند و نتیجه گرفتند هم متشکرم.
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: هنوز کارمان در مسابقات قهرمانی جهان تمام نشده و بازیکنان مصمم هستند و می توانند به جایگاه بالاتر برسند.

غلامی تصریح کرد: از مردم ایران تشکر ویژه دارم به خاطر اینکه ما را دعا کردند. من در این چند روز پیغام های خوبی داشتم که سر سجاده ما را دعا کردند. این برد و موفقیت را به همه مردم ایران، حامیان اصلی تیم که به رغم دوری از ما دلهایشان با ما بود، تبریک می گویم.

وی گفت: حس خیلی خوبی دارم. حسی که حاصل زحمات و تلاش چندین ساله بچه هاست و کار یک شب و دوشب نیست و واقعا اصلا گفتنی نیست.

تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم رقابت های جهانی به مصاف آلمان می رود.

جام جم

 

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.