تعبیه کارت مشخصات راننده اتوبوس‌ها

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تعبیه کارت مشخصات راننده اتوبوس‌ها

تعبیه کارت مشخصات راننده اتوبوس‌ها

پرشین خودرو: طی ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری موظفند کارت مشخصات راننده را در داخل اتوبوس نصب کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند.

به گزارش ممتازنیوز، محسن حاجی اسماعیلی مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: این طرح با هماهنگی و طراحی تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر به منظور اعمال نظارت بیشتر بر فعالیت رانندگان و امکان شناسایی آنان از سوی مسافران تهیه شده و شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر، موظف شدند تا محلی را با ابعاد مناسب به عنوان کارت نگهدار در جلو اطاق اتوبوس‌های تحت پوشش تعبیه کرده و رانندگان کارت مشخصات خود را حاوی اطلاعات مربوط به شماره کارت هوشمند راننده، شماره انتظامی وسیله‌نقلیه، مدیر شرکت و شماره تماس شرکت مسافربری را در آن محل قرار دهند.
حاجی اسماعیلی انجام این طرح را برقراری اعتماد و اطمینان بین مسافران حمل و نقل ناوگان عمومی و متصدیان بخش ذکر کرد و افزود: براساس موضوع ماده ۱۴ ضوابط حمل و نقل مسافر، کارت شناسایی مشخصات راننده می‌باید در هنگام فعالیت روی لباس فرم راننده نصب شود.
به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: اجرای این بخشنامه از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال‌جاری الزامی بوده و در صورت بروز تخلف، موضوع در کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌های مسافربری قابل طرح خواهد بود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.