تعداد اصلاح‌طلبان به حدی محدود است که در یک مینی‌بوس جا می‌شوند

۲۳م دیماه ،

حجت‌الاسلام جلالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: تعداد اصلاح‌طلبان به حدی محدود است که همه آنان در یک مینی‌بوس یا یک اتاق جا می‌شوند.

حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در مورد اختلاف میان اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: عملکرد ۱۶ ساله کارگزاران، اصلاح‌طلبان و اهالی نشان می‌دهد که آنان دیگر آبرویی برای حضور در انتخابات ندارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: اصولگرایان نباید خود را سرگرم اصلاح‌طلبان کنند چرا که آنان توسط مردم از صحنه سیاسی خط خورده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد اصلاح‌طلبان به حدی محدود است که همه آنان در یک مینی‌بوس یا یک اتاق جا می‌شوند، گفت: آن چه که در مقطع کنونی نگرانی ایجاد می‌کند، اشخاصی مدعی اصولگرایی می باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اظهار داشت: اصولگرایانی که در ظاهر مدعی اصولگرایی می باشند، همچون گرگ  لباس میش برتن دارند و می‌توانند خطر ایجاد کنند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح با بیان اینکه اصولگرایانی که در ظاهر ادعای اصولگرایی دارند، بدتر از اصلاح‌طلبان می باشند، خاطر نشان کرد: این اشخاص فعالیت‌های انتخاباتی خود آغاز کرده‌اند و برای کاندیداتوری خیز برداشته‌اند و در جلسات انتخاباتی خود شام و پول به مردم می‌دهند که مدارک آن موجود است و اگر لازم باشد، ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.