تعداد تیمهای حاضر در لیگ دو و میدانی قطعی نیست

۲۶خردادماه،

رئیس کمیته مسابقات دو و میدانی گفت: ۴ تیم برای شرکت در مسابقات لیگ دو و میدانی اعلام آمادگی کرده اند.

احمد یزدانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم های پیکان تهران، نفت تهران،‌ گاز خراسان و مقاومت خوزستان برای شرکت در اولین مرحله لیگ که ۳۱ خرداد برگزار می گردد، اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس کمیته مسابقات دو و میدانی در ادامه افزود: حضور تیمهای هتل قزوین و فولاد سپاهان برای شرکت در این رقابت ها هنوز قطعی نشده است .

یزدانیان با تاکید بر اینکه به منظور ارتقای کیفیت لیگ آیین نامه مسابقات را تغییر داده ایم، گفت: ورزشکاران را به ۳ گروه برتر ، ستاره دار و سایر تقسیم کرده ایم که هر تیم از ۳۰ دو و میدانی کار در موارد مختلف تشکیل شده است، از گروه اول که شامل ۱۹ ملی پوش المپیکی می باشند هر باشگاه می تواند ۵ نفر را در اختیار بگیرد و دو و میدانی کاران درجه ۲ و ملی پوشان در گروه ستاره دار قرار می گیرند که هر تیم می تواند ۹ ورزشکار ستاره دار را جذب کند.

وی در ادامه اضافه کرد: قرار است مسابقات لیگ امسال در ۵ مرحله برگزار شود و در تمام مراحل و رزشکاران در مواد مختلف به رقابت با یکدیگر بپردازند تا به این ترتیب مدت زمان برگزاری رقابت ها کاهش یابد.

رئیس کمیته مسابقات تصریح کرد: سال قبل تنها دو تیم برای شرکت در رقابت ها اعلام آمادگی کرده بودند و بقیه ورزشکاران از طرف هیئت های استان در مسابقات شرکت می کردند ولی امسال این شرایط تغییر کرده است و می توانم با یقین بگویم که سطح کیفی رقابت های امسال ۱۰۰درصد بالا رفته است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.