تعداد داوطلبان کاندیداتوری به ۳۶۶ نفر رسید؛ ۱۲ زن کاندیدا شدند

۲۰اردیبهشت،

پایان چهارمین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری؛

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور از ثبت‌نام ۱۲۳ نفر در پایان روز چهارم ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خبر داد.

به گزارش فارس، حسنعلی نوری در پایان روز چهارم ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: مجموع دواطلبان روز چهارم ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۱۲۳ نفر بود که از این تعداد ۷ نفر خانم بودند. بر این اساس جمع کل ثبت‌نام‌کنندگان تا این لحظه ۳۶۶ نفر است که ۱۲ نفر آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

بر طبق این گزارش، چهارمین روز از ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و تاکنون ۳۶۶ نفر در این انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲۳ نفر سهم جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه می باشند.

شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه آخرین روز ثبت‌نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و گمانه‌زنی‌های فراوانی برای حضور چهره‌های مطرح شنیده می‌شود.

تا کنون چهره‌هایی همچون صادق واعظ‌ زاده، کامران باقری لنکرانی، حسن روحانی، علی فلاحیان، غلامعلی حدادعادل، علیرضا زاکانی، حسن سبحانی، محمدباقر خرازی، محسن رضایی، محمدرضا عارف، روح الله احمدزاده کرمانی، سعیدی کیا، مصطفی کواکبیان و علیرضا علی احمدی در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.