تعداد مشترکین MTN در جهان به ۲۳۳ میلیون نفر رسید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گروه شرکت‌های مخابراتی MTN مستقر در آفریقای جنوبی اخطار داد که جریان رقابتی شدن هزینه‌ سرویس‌ها و قوانین تصویب شده برای ثبت گوشی‌ها در شبکه‌های مخابراتی اثرات قابل ملاحظه‌ای بر فرآیند افزایش تعداد مشترکان آن برجا گذاشته است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که گفته می‌شود، با وجود تصویب قوانین تازه برای ثبت گوشی‌ها در شبکه‌های مخابراتی و همچنین ایجاد فضای رقابتی بین شرکت‌های حاضر،‌بازار مخابراتی آفریقای جنوبی همچنان با مشکلاتی مواجه است.
 
شرکت MTN آفریقای جنوبی پس از پشت‌سر گذاشتن درگیری‌های نیمه اول سال جاری میلادی بعضی اقدامات مثبت را در جریان فعالیت‌های خود نشان داد. با این وجود MTN پیش‌بینی کرده است که برای ایجاد تعادل در سال ۲۰۲۲ میلادی همچنان با مشکلاتی مواجه است.
 
این شرکت مخابراتی طی نیمه اول سال جاری میلادی در کشور آفریقای جنوبی ۲۳۳ مشترک تازه را تحت پوشش خود قرار داد تا با این روند مجموع مشترکان آن تا پایان فصل قبل به ۲٫۵۲ میلیون نفر برسد.
 
در این دوره زمانی از مجموع درآمدهای MTN نسبت به سال قبل کاهش یافت که این جریان به دنبال کاهش تعرفه‌های مربوط به سرویس‌های صوتی و همچنین کاهش روند جذب مشترکان تازه صورت گرفت.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.