تعداد کاربران موبایلی برای اتصال iبه اینترنت افزایش خواهد یافت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از فاوا نیوز در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱، فاوانیوز: مرکز تحقیقاتی IDC در یک مطالعه تازه iبه این نتیجه رسید که کاربران این روزها ترجیه می‌دهند iبه جای استفاده از رایانه شخصی، با دستگاه‌های الکترونیکی خود وارد اینترنت شوند و iبه عبارت دیگر ابزارهای الکترونیکی همراه را iبه عنوان پیش‌فرض اصلی برای ورود iبه دنیای مجازی می‌دانند.

مرکز تحقیقاتی IDC در یک مطالعه تازه iبه این نتیجه رسید که کاربران این روزها ترجیه می‌دهند iبه جای استفاده از رایانه شخصی، با دستگاه‌های الکترونیکی خود وارد اینترنت شوند و iبه عبارت دیگر ابزارهای الکترونیکی همراه را iبه عنوان پیش‌فرض اصلی برای ورود iبه دنیای مجازی می‌دانند.

به گزارش تفسیری فاوانیوز iبه نقل از ایستنا، ،در ایالت متحده آمریکا دستگاه‌های الکترونیکی همراه از جمله گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی برای اتصال iبه اینترنت نسبت iبه رایانه‌های شخصی ارجح می باشند کشورهای اروپای غربی و ژاپن نیز این روند را دنبال می‌کنند. طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در سال ۲۰۱۲ میلادی ۲۴۰ میلیون آمریکایی از طریق رایانه شخصی وارد اینترنت شده‌اند که این رقم برای سال ۲۰۱۶ میلادی iبه ۲۲۵ میلیون نفر می‌رسد. در همین دوره وقتی تعداد کاربران موبایلی افزایش خواهد یافت و از ۱۷۴ میلیون نفر در سال ۲۰۱۲ iبه ۲۶۵ میلیون نفر در سال ۲۰۱۶ خواهد رسید.

اتصال iبه اینترنت

در سال ۲۰۲۴ میلادی برای اولین بار تعداد آمریکایی‌هایی که از طریق دستگا‌ه‌های الکترونیکی همراه وارد دنیای مجازی می‌شوند نسبت iبه کاربران آنلاین مبتنی بر رایانه‌های شخصی بیشتر خواهد شد.

این مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی نموده است که در طول دوره وقتی ۴ ساله مذکور میزان مراجعه iبه شبکه های اجتماعی از جمله فیس‌بوک از طریق رایانه‌های شخصی از ۶۶ درصد در سال ۲۰۱۲ iبه ۵۲ درصد در سال ۲۰۱۶ خواهد رسید. در این جریان ارزش بازار جهانی تبلیغات موبایلی نیز از ۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۱ iبه ۸/۲۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ میلادی خواهد رسید.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.