تعدد جشنواره ها منابع عمومی کشور را به آتش می‌کشاند

برگزاری جشنواره های مختلف در کشور و همچنین تعدد آن ها به شدت برای سینمای ایران مضر بوده و همچنین منابع عمومی کشور را به نابودی می کشاند.

داود توحیدپرست کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثیرات تعدد جشنواره ها در سینمای ایران گفت: برگزاری جشنواره های مختلف در کشور و همچنین تعدد آن ها به شدت برای سینمای ایران مضر بوده و به نوعی آتش زدن به منابع عمومی است.
وی در این باره ادامه داد: برگزاری جشنواره فیلم فجر بدلیل برخورداری از تمامی فیلم های کودک، مستند و دفاع مقدس برای سینمای ایران لازم و ضروری است و نیازی به برگزاری جداگانه این گونه جشنواره ها از جمله جشنواره کودک و نوجوان ، حقیقت و مقاومت نیست.
توحیدپرست تصریح کرد: تعدد جشنواره ها و برگزاری آن ها در طول سال فقط برای بیشتر کردن آمار و ارقام است و هیچ تاثیری در گسترش فرهنگ این مرز و بوم ندارد.
وی در خصوص برگزاری جشنواره فیلم کوتاه اظهار داشت: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه نیز با توجه به عدم نمایش فیلم های کوتاه در جشنواره فجر نیاز به برگزاری جشنواره ای جداگانه دارد و در کنار لزوم جشنواره فیلم فجر، فیلم کوتاه نیز از ارزش بالایی برخوردار است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.