تعدد کاندیداها برای اصولگرایان خطرناک است

۷ م دیماه ،

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران از همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری

آیت‌الله موحدی کرمانی تعدد کاندیداها را برای جریان اصولگرایی خطرناک خواند و گفت: کاندیداهای مختلف اگر می‌خواهند برای رضایت خداوند کار کنند باید به نفع برادرشان کنار بکشند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، همایش جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری به مناسبت سالگرد ۹ دی با حضور محمد نبی حبیبی دبیر  کل حزب موتلفه اسلامی، احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و بازار،‌ حبیب الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری،‌ حسن غفوری‌فرد،‌ محمدرضا باهنر، حجت الاسلام جعفر شجونی، منوچهر متکی، کمال سجادی، لاله افتخاری و علی عباس‌پور و آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران آغاز شد.

** تعدد کاندیداها برای اصولگرایان خطرناک است

آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در همایش جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان اینکه باید تمامی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی تلاش کنند تا انتخابات خوبی در کشور شکل بگیرد و فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود صالح باشد، اظهار داشت: برای انجام این کار باید سعی کنیم فردی که به عنوان رئیس جمهور و یا نماینده به مردم معرفی می‌شود ولایی و تابع ولایت فقیه باشد.

وی تاکید کرد: فردی را که به عنوان کاندیدا به مردم معرفی می‌کنید دقت کنید که درجه ولایت‌مداری وی در چه حدی است آیا در ولایت ذوب بوده و یا به دنبال اهداف مادی و مقام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تعدد کاندیداها را برای جریان اصولگرایی خطرناک خواند و گفت: کاندیداهای مختلف اگر می‌خواهند برای رضایت خداوند کار کنند باید به نفع برادرشان کنار بکشند.

**تبیین استراتژی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری برای انتخابات زیر نظر جامعتین

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: این جبهه در راستای ورود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر طبق نظر جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استراتژی خود را مشخص خواهد کرد.

منوچهر متکی گفت: این جبهه در راستای ورود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر طبق نظر جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استراتژی خود را مشخص خواهد کرد.

نایب رئیس دوم جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری تصریح کرد: انتخابات از جمله حوادث و اتفاقاتی است که در کشور ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری به صورت رسمی از تابستان قبل بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را در دستورکار قرار داده است.

**۹حماسه دی خط بطلانی بر حرکت‌های مذبوحانه فتنه‌گران بود

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: حماسه ۹ دی خط بطلان مردم بر اقدامات و حرکت‌های مذبوحانه فتنه‌گران بود.
سید کمال سجادی در همایش جبهه پیروان خط امام ورهبری در این همایش گفت: مردم در ۹ دی با حرکت خود جوش خود پایگاه مردمی انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

وی تصریح کرد: حماسه مردم در ۹ دی خط بطلانی بر حرکت‌های مذبوحانه فتنه‌گران بود و ملت بزرگ ایران ثابت کردند که تابع مقام ولایت می باشند.

**جبهه پایداری فقط یک حزب است

اسدالله بادامچیان عضو حزب موتلفه اسلامی در میزگرد پاسخ به سوالات شرکت کنندگان در همایشه جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به اینکه انتخابات سال ۹۲ انتخابات پیچیده و سختی خواهد بود گفت: همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر میزان کار را برای تمامی جریانات سیاسی چند برابر کرده است.

عضو حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: همه تشکل‌های سیاسی سعی دارند در این انتخابات وارد عمل شوند اما این موضوع حائز اهمیت است که اصلاح طلبان در ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی میان اصولگرایان وارد عمل شده‌اند.

وی افزود: اصلاح طلبان و جریان انحرافی در راستای ورود به انتخابات شورای شهر برنامه‌های گسترده‌ای را انجام دادند لذا انتظار می‌رود که اصولگرایان نیز از انتخابات شورای شهر غافل نشوند و با یک برنامه منسجم در این راستا مسیر خود را مشخص کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: جبهه پایداری براساس مصوبات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب یک حزب سیاسی است و اطلاق جبهه به آن از نظر قانونی درست نیست.

**بیش از ۴۰ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری از طرف جریان اصولگرا مطرح است

محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در همایش جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری دربارهٔ تعداد کاندیداهای اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در حال حاصر بیش از ۴۰ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری از طرف جریان اصولگرا مطرح می باشند که در این بین نام چهره‌هایی چون قالیباف، ولایتی، حداد عادل، متکی، پورمحمدی و آل اسحاق به چشم می‌خورد اما هیچ چیز مشخص نیست.

وی دربارهٔ حضور خود در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: بنده احساس تکلیف شرعی می‌‌کنم و از این روبه طور حتم در انتخابات ریاست جمهوری کاندید نخواهم شد.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین دربارهٔ کاندیدای احتمالی دولت برای انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت:‌ با توجه به احکامی که حضور مشایی و چهره‌هایی چون الهام و نیکزاد از سوی دولت برای انتخابات مطرح است اما نکته قابل توجه این است که با توجه به احکام صادره از سوی احمدی‌نژاد برای مشایی بخشی از ظهور که رئیس جمهور آن را مطرح کرده بود اتفاق افتاده است که این موضوع در جای خود قابل توجه است.

**نحوه برخورد با هاشمی و ناطق را مناسب نمی‌دانم

حبیب الله عسگر اولادی در همایش جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبریضمن انتقاد از تشکل هایی که سعی دارند ۹ دی را به نفع خود مصادره کنند گفت: ۹ دی حرکت خودجوش امت اسلامی بود.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: جامعتین قصد ندارند هیچ گونه نامزدی را برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کند و تنها در راستای وحدت میان اصولگرایان وارد عمل خواهد شد.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: از نحوه برخی اشخاص با هاشمی ناراحتم و این گونه برخورد را در شان نمی‌دانم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.