تعرض به حرمت بانوی محجبه در مانتو فروشی

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

روزی هزار تا از این دختر خوشگلا به اینجا رفت و آمد دارند و من به همشان دست می زنم تازه خوششان هم می آید!

فروشنده فروشگاه “ع” وقتی با اعتراض بانوی محجبه مبنی بر هتک حرمت و لمس نکردن بدن وی هنگام پرو لباس و همچنین عدم دخالت در روند خرید مواجه می شود، شروع به فحاشی به بانوان چادری می کند.

چهارشنبه شب گذشته در یکی از مانتو فروشی های معروف خیابان هفت تیر تهران که شعب دیگری نیز در سطح شهر دارد، به سه بانوی چادری و یک بانوی محجبه فحاشی و هتک حرمت می شود.

فروشنده طبقه فوقانی از خلوتی فضا سوءاستفاده کرده، از همان ابتدا شروع به بکاربردن الفاظ ناشایست می نماید که با بی محلی بانوان محجبه مجبور به سکوت می شود.

در زمان پرو (سایز کردن) مانتو وقتی بانوان چادری در حال بررسی مانتوی پرو شده بانوی محجبه هستند و راجع به مدل مانتو نظر می دهند؛ فروشنده بی هیچ اطلاع قبلی، خود را به درب اتاق پرو نزدیک کرده و بدن وی را از ناحیه زیر بغل به منظور نمایش میزان گشادی مانتو لمس می کند و شروع به اظهار نظر می نماید که “لابد الان لباسش نازکه یه لباس زخیم بپوشه…”

فروشنده با اعتراض بانوی محجبه مبنی بر عدم لمس بدن وی برای سایز کردن لباس و همچنین اعتراض بانوی چادری مبنی بر عدم دخالت در روند خرید مواجه می شود اما بجای عذرخواهی و پذیرش نهی از منکر، شروع به آسمان ریسمان بافتن برای توجیه نوع شغلش و بدو بیراهه گفتن به بانوی چادری می کند.

بانوی چادری با مراجعه به طبقه پائینی از مدیر فروشگاه در رابطه با برخورد ناشایست فروشنده توضیح می خواهد اما مدیر فروشگاه با معذرت خواهی سوری وعدم برخورد با فروشنده اش باب فحاشی و لفاظی را باز کرده و فروشنده جوان در حضور مدیر فروشگاه اقدام به توهین های بیشتر و فحاشی می نماید و بانوی چادری را ” زنیکه بی حیا” خطاب می کند.

هرچند با دخالت پلیس و همچنین وساطت یکی از مدیران فروشگاه، فروشنده جوان بطور ضمنی از بانوان عذرخواهی می نماید اما به عقیده شاهدان عینی ماجرا، غفلت دایره منکرات در زمینه مشاغل مربوط به حوزه زنان و الزام فروشندگان به استفاده از فروشنده زن و همچنین عدم پاسخگویی مناسب مسئولین باعث می شود هر از چند گاهی چنین اتفاقاتی بیفتد که دل هر مستمع با غیرتی را به درد می آورد.

روزی هزار تا ازین دختر خوشگلا به اینجا رفت و آمد دارند و من به همشان دست می زنم
خانم م .د از شهود عینی ماجرا می گوید: وقتی دوستم به همراه فروشنده برای اعتراض به مدیر فروشگاه به طبقه پایین رفت و فروشنده در حضور مدیر فروشگاه اقدام به فحاشی به وی کرد و وی را ” زنیکه بی حیا” خطاب کرد، مدیر می توانست با یک تشر فروشنده را به سکوت فراخواند اما سکوت کرد تا فروشنده هرچه می خواهد بگوید.

وقتی فروشنده بالا آمد، هنوز ما در پرو بودیم تا لباس خود را عوض کنیم. فروشنده بعد از فحاشی به دوستم، به طبقه بالا برگشت و هر چه دلش خواست به ما گفت.

وی می افزاید: گفت یک لچک به سر انداختید فکر کردید کی هستید و همه چیز تمامید؟ خیلی خوشگلید؟ روزی هزار تا ازین دختر خوشگلا به اینجا رفت و آمد دارند و من به همشان دست می زنم تازه خوششان هم می آید! من و دوستم دیدیم شان ما اجازه نمی دهد با این جوان که هم سن و سال خودمان است دهن به دهن بدهیم، پس سکوت کردیم.

عدم امر به معروف عامل رواج بی عفتی است
خانم ع که مورد هتک حرمت قرار گرفته می گوید: گرچه من چادری نیستم ولی محجبه ام و حجابم را به نشان اعتقاد اسلامی ایرانیم انتخاب کردم و اجازه نمی دهم کسی به من و حجابم توهین کند. هرچند این آقا نیازی به اجازه نداشت و هرچه دلش خواست به دوستانم گفت و من با سکوتم مثل بقیه خانم هایی که در مقابل این مواضع سکوت می کنم باعث پررو تر شدن این دست فروشنده ها شدیم تا جایی که دست زدن به نوامیس مردم را نه تنها بد و غیر اخلاقی ندانند، بلکه به آن افتخار هم کنند و بخاطر همین عمل ما را نیز تحقیر کند، سکوت عامل ترویج بی عفتی است. در جامعه ای که امر به معروف بمیرد، بی عفتی جایش را می گیرد… فروشنده بجای آنکه ما را ناموس خود بداند، دشمن خود می دانست و به عمد کاری کرد که عصبانیت من و دوستانم را در بر داشت.”

بیرق حضرت زهرا را سر کرده ام تا چشم امثال تو کور شود
خانم ف.م می گوید: وقتی صاحب فروشگاه در مقابل هتاکی و فحاشی فروشنده اش سکوت کرد، فروشنده ترغیب شد که آزادانه توهین کند و حتی در بیرون از فروشگاه نیز اقدام به فحاشی علیه چادری ها کرد و من را مورد بدترین خطابه ها قرار داد؛ من هم به او گفتم ” این بیرق حضرت زهرا رو سرم کردم تا امثال تو چشمشون کور شه”…

هر چادر پرچمی برای جمهوری اسلامی است
وی که از آن ماجرا به شدت ناراحت است و مشخص است یک دل سیر اشک ریخته، با چشمانی اشک بار و صدایی لرزان می گوید: شهید آوینی فرمودند “در جمهوری اسلامی همه آزادند جز بچه حزب اللهی ها” و من واقعا امشب این جمله را درک کردم. کجای دنیا وقتی از مقدساتت دفاع می کنی، نهی از منکر می کنی و می خواهی بر باورت استوار باشی بجای معذرت خواهی به تو فحاشی می کنند جز کشورهایی که ظاهر دموکراتیک دارند ولی در باطن…؟ مگر ما به بی ریش بودن آن آقا یا لباس ایشان توهین کردیم که ایشان اقدام به فحاشی علیه چادری ها کرد و بدترین الفاظ را در حق این عزیزان بکار برد؟ غیر از این است که هر چادر پرچمی برای جمهوری اسلامی است و تحقیر چادر و چادری عملا تحقیر پارادایم های این نظام است ؟! آیا نباید دفاع از پرچم نظام یکی از وظایف مسئولین نظام باشد؟ پس چرا سکوت کرده اند تا هر کس هر چه دلش می خواهد به پرچمشان توهین کند؟! یک مرد در آن جمعیت نبود که تودهنی به این پسر بزند و او را مجاب کند که کارش ناشایست است. مردان ما به تماشا ایستاده بودند و زنان هم سرشان را به نشانه تاسف تکان می دادند وعبور می کردند. باز خوب است که فحاشی این آقا بعدها بولوتوث نشود!

حرمت از دست رفته ام را چه کسی به من بر می گرداند؟
ف.م می افزاید: اگر چه این فروشنده در نهایت مجبور به عذرخواهی لفظی شد اما آیا عذرخواهی ظاهری وی که قطعا کوچکترین باوری پشت آن نبود، برای من می شود حرمت از دست رفته ام؟ می شود پاسخ صدایی که بلند کردم و فریادی که تاکنون نزده بودم؟ ایشان آنچنان مرا به خشم آورد که من مجبور شدم برای دفاع از خودم داد بزنم؛ کاری که تابحال نکرده بودم! اصلا چرا نباید اداره منکرات، فروشگاه را ملزم کند که فروشنده لباس زنانه حتما زن باشد یا اصلا دخالتی در خرید نکند؟! می گوید شغلش این است؟ خیلی خب، لااقل ببینید چه کسی نیاز به مشورت دارد به او کمک کند نه اینکه همان برخوردی را که به قول خودش با دختر خوشگل ها می کند با بقیه نیز تکرار کند! چرا نیروی انتظامی ارشاد را از همین مغازه ها شروع نمی کند؟ چرا به این مغازه ها سرک نمی کشد و نمی بیند که در خلوت این مغازه ها چه آسیب هایی منتظر جوانان محجبه ما است؟ وزارت فرهنگ کجاست که ببیند جوانانی را که همه جوره پای اعتقاداتشان مانده اند و بدترین هجمه ها را به جان می خرند تا یادآور سیلی مادرمان زهرا(س) باشند و به انتظار “ایستادن” را بیش از پیش به منصه ظهور بگذارند؟

این رفتار باز هم تکرار می شود
خانم م .ک از دیگر شهود عینی ماجرا می گوید: آنقدر سکوت کردیم و امر به معروف نکردیم که حالا توهین به محجبه ها نه تنها عادی شده، از سوی بی غیرتان نیز مورد استقبال هم قرار می گیرد، خودمان شده ایم مایه خرسندی دشمنانمان، این پسر اگر پول نگرفته باشد که عقده گشایی کند، بی شک نوکر بی جیره مواجب دشمن شده است. چندی پیش نیز در تاکسی تنها به این دلیل که به یک بانو تذکر دادم که وزنش را موقع نشستن روی من نیندازد، بدترین الفاظ ممکن را در حق چادری ها بکار برد و این یعنی …؟

تذکر دوستم چه ربطی به چادر ما داشت؟
وی معتقد است: این فروشنده امروز با من و دوستانم این کار را کرد، فردا با دیگر بانوان محجبه و قص علی هذا… و این می شود که سرانجام جامعه ما بسمتی کشیده می شود که تلقی افراد از ارزش ها تغییر می کند. من هنوز نمی دانم آن تذکر دوستم که ایشان در خرید ما دخالت نکنند چه ربطی به چادر ما داشت؟! انگار دوستم به او گفته باشد چرا لباست زشت است یا در شان تو نیست؟!

تنها به احترام بچه های جبهه از شکایتمان صرفنظر کردیم
وی همچنین می افزاید: پاشنه آشیل بچه حزب اللهی ها بچه های جبهه و جنگ اند. مدیر فروشگاه بجای آنکه تو دهنی محکمی به فروشنده اش بزند یا او را به سکوت دعوت کند، دائم از اینکه در جنگ حضور داشته و حتی آزاده هم بوده صحبت می کرد تا دل ما را به رحم بیاورد و از شکایت صرف نظر کنیم و همین هم شد؛ تنها به احترام ایشان از شکایت مان گذشتیم.

م.ک می گوید: دوستم به مدیر گفت”شما جبهه رفته اید، اسارت را تحمل کرده اید که امروز هتک حرمت نوامیس مردم را نبینید، که حرمت چادر من و امثال من حفظ شود، پس چه شده که سکوت کرده اید و می گذارید فروشنده تان به ما توهین کند؟” اما مدیر که ظاهرا کارکشته حل و فصل اینگونه مناقشات بود و هتک حرمت نوامیس دیگر برایش عادی شده بود، بر آزاده بودنش! اصرار و ما را مجاب کرد که از شکایت صرف نظر کنیم. درواقع نقطه ضعف ما را نشانه گرفت و گرنه گذشت ما از فروشنده بی فرهنگ این فروشگاه “ترحم بر پلنگ تیز دندان” بود.

امید است با پیگیری مسئولان مربوطه کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. اتفاقاتی که هر از چندگاهی دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و با مشاهده اشک های دختران نجیب سرزمین مان روح هر باغیرتی را خدشه دار می کند. امید است دایره اصناف و منکرات این حوزه با برخورد مناسب با این مانتو فروشی مانع از تکرار چنین اتفاقاتی شوند.

به نقل از صراط نیوز


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱۰۴نظر ثبت شده
  1. بهنام:

    غیرت در جامعه فراموش شده. من ۲ سال پیش برای نامزد سابقم (که البته دزد از آب درومد و یک روز هم با من زندگی نکرد) مغازه فروش لباس زیر زنونه براش زدم. با کمال تعجب تمام فروشنده های اون قسمت بازار تهران به جز یک مغازه ” مرد” هستن!!!!!!!!!!!!!!! نظرم رو نشون بدین.

  2. علی:

    سلام
    خواستم بگم من اگه اونجا بودم
    یک درسی می دادم که درس عبرتی بشه برای بقیه
    واقعا چرا مسئولین مربوطه کاری نمی کنن ،چرا امنیت این خواهرامونو تانین نمی کنند
    چرا

  3. آرش:

    مگه چادری نبوده پس واسه چی مانتو میخواسته بخره!!!!؟؟؟؟!!

  4. پونه:

    باید بهش گفت اشغال توغیرت نداری مسلمون نیستی مردنیستی اگه غیرت داشتی چادرسرخواهرومادرت میکردی ک اندامشون بیرون نریزن توخیابون اون چادرسیاه حرمت داره سرمیکنیم ک حرومزاده هایی مثل توجرات نکنن نگاهمون کنن اره

  5. پونه:

    برن خواهرومادرخودشون جمع کنند ک برای بیرون رفتن۵ساعت جلوآئینه هستندبااون قیافه های انترشون میان بیرون ک جلب توجه کنن پسراومردا راه ازراه بدرکنن اخه دختراشون ترشیدن توخونه پسره لاشخور باید کتکش میزدید میرختیدسرش میزدینش

  6. پونه:

    برن خواهرومادرخودشون جمع کنند ک برای بیرون رفتن۵ساعت جلوآئینه هستندبااون قیافه های انترشون میان بیرون ک جلب توجه کنن پسراومردا راه ازراه بدرکنن اخه دختراشون ترشیدن توخونه پسره لاشخور باید کتکش میزدید میرختیدسرش میزدینش من یبارپسره متلک گفت زدمش

  7. آیسو:

    ایرانیا بیمارن…ادعای مسلمونیمونه ولی ذاتمون ناپاکه…هرمدلی ک میریم بیرون یکی پیدا میشه ک کرم بریزه…چرا توی کشوری مثل ترکیه ک هم مرزه با ما اینقدر چشمای هرزه وجودنداره پس؟
    و ….

  8. کرمانشاه مسلم:

    یادمه تو نهج البلاغه خوندم حضرت علی فرموده: شنیده ام که در بازار کوفه بدن مردان به زنان نامحرم برخورد میکند جا دارد که هر انسانی بمیرد.
    یاعلی شرمندتیم که فقط اسمتو یدک میکشیم.
    و مردم خیالتون راحت اون مرد بی غیرت برا ناموس خودشم بی غیرته ببین دست به کجای ناموس خودشم نزدن هزاران نفر.

  9. فاطمه:

    ادرسشو بگید ملت نرن پیشش دست مالی شن بی بته خاک برسر اینا فقط میخوان بگن محجبه ها همه بی ابرو هستن کافر همه را ز کیش خود پندارد لطفا ادرسو بنویسید ملت اگاه بشن این خودش بزرگترین درس عبرته

  10. زهرا:

    چرا اینقدر تقلا می کنید؟ مگه نه اینکه همه چیز تا حدودی پیش بینی شده؟ یعنی مگه ما تو احادیث و روایات نخوندیم که تا دنیا به سر حد فساد میرسه؟ خب دیگه همینه دیگه.
    بعدشم تقصیر از اون خانمه که با کودنی اجاز میده اون فروشنده بیاد طرفش، چه برسه بهش دست بزنه.
    من که مانتو می پوشم، به خاطر غرورم هم که شده چشای اون فروشنده رو در میاوردم.

  11. سحر:

    حیف اسم فاطمه واسه تو. اسمت فامه هست و روسریت عقبه و بانوع پوششت دنبال جلب توجهی؟ مثل صاحب اسمت باش.فاطمه سلام الله علیه چگونه بود؟

  12. z.h:

    من خیلی وقت ها شده که به خاطر طرز رفتار فروشنده از مغازه بیرون اومدم و حتی چیزی رو که خیلی پسندیدم رو نخریدم.ولی من هم موافقم باید فروشنده لباس خانمها یک خانم باشه و برای مردهای بی غیرتی که توی اون فروشگاه بودن متاسفم اگه خواهر و مادر خودشون هم باهاشون چنین رفتاری شده بود ساکت مینشستن.و این خواهر عزیزم هم نباید به این راحتی از کنار این موضوع میگذشت اما این چیزی از مسولیت دتگاههای نظارتی کم نمیکنه.با نظر بعضی از دوستان هم که گفتن آدم اگه خودش سالم باشه مشکلی براش پیش نمیاد مخالفم چون متاسفانه این مطلب الان توی جامعه ما صدق نمیکنه چون بعضی ها با بی بند وباریشون همه چیز رو خراب کردن و بعضی افراد اونقدر پررو شدن که به طرف مقابلشون نگاه نمیکنن و راحت تو همه چی دخالت میکنن.متاسفانه عدم برخورد مقامات مسول باعث شده این طور رفتارها به محله های دیگه شهر هم کشیده بشه.انشا.. هرچه زودتر آقامون ظهور کنه تا شاهد مدینه فاضله وعده داده شده باشیم.

  13. بیق:

    هین کارا را کردن که دیگه کسی به مانتو فروش نزدیک نمیشه مانتوهاشون میمونه رو دستشون مردم باید به مانتو پاره پوره و بی ریخت بسنده کنند آخه چقدر میخواید مانتو بخرید

  14. HADI:

    جز گریه جوابی ندارم.میخوام عرق شرم و غیرتم از چشمام بیاد. شرمنده ام خواهر….

  15. سیروان:

    واقعا متاسفم برای کسایی که برخورد نمیکنن

  16. مهدی:

    تف تو اون ذات بی غیرتشون

  17. خرم اباد:

    کاش اون لحظه اونجا بودم تا فروشنده رو از به دنیا اومدنش پشیمون میکردم….

  18. ذکاوت:

    واقعا ماجرای ناراحت ککنده ای بود و ناراحت کننده تر برخورد مسولین با این موراده. .. متاسفم

  19. مهدیار:

    این مردهای کثیف رو با اعدام کرد.مردای باغیرت کجان؟
    اون بوتیک رو تعطیل کنین و اون هرزه ها رو به شدت ادب کنین

  20. یه عزادار امام حسین:

    راست میگی به خدا حالادیگه چادری هاهم امنیت ندارن

  21. rab:

    خواهر من جنابعالی خیانت کردی که گذشت کردی هم به خودت هم به بقیه خانمهای با شخصیت اون فروشنده اگه به یک نفر خیانت کرده شما به چندین نفر خیانت کردی!!!!

  22. rab:

    خواهر من عزیز من ناموس من باید بگم شما خیانت کردی! البته نه به خودت بلکه به بقیه خانمهای باشخصیتی که قراره خدای ناکرده به اون فروشگاه مراجعه کنن! خیانت کردی که گذشت کردی بعضی جاها گذشت کردن عین نامردیه مثل اینهایی که اسید میپاچن صورت مردم آیا باید بگی گذشت کردم؟!!

  23. بنده خدا:

    با توجه به آدرس و مشخصات ارائه شده در خبر فوق ، این فروشگاه و فروشنده ناپاک و کثیف آن شناسایی شد. از طرف غیرتمندانی که فقط نگاه نمی کنند و سکوت را ترجیح نمی دهند اعلام می کنم این فروشنده هیچ گونه امنیتی نخواهد داشت. والسلام

  24. خدا به فريادمون برسه:

    چجوری بگم تا حالا فکر نکرده بودم که ناموسمون توی جامعه ممکنه با چنین آدمایی مواجه بشه.

  25. لثارات الحسين:

    سلام علیزاد . منم حرف شماروتایید میکنم منتهی باید ببینیم علت چیست و چرا برخی مردان با داشتن چند همسر دائمی و موقت بازهم سیر نمی شوند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  26. اعظم:

    یه سوال دارم توروخدا یکم فکر کنید اصلا مردی که ه ی ز نباشه بیرون پیدا میشه؟؟؟؟؟

    • علیزاد:

      تو کدوم شهر زندگی میکنی که مرد غیرهیز نداره؟
      تو فامیل خودم ۹۰ درصد هیز نیستند.

  27. بهرام:

    اگر زنی سنگین باشد حتی مانتویی باشد امکان ندارد مردی اونهم فروشنده جسارت نگاه چپ انداختن داشته باشد . پوشیه که زدی که هر طور دلت خواست نمی تونی رفتار کنی زبانتم پوشیه بزن لابد کرو کر می خندیدی که فروشنده جرات جسارت پیدا کرده

    • سحر:

      اگه باخواهر یا مادر خودت همچین رفتاری داشتن بازم همینو میگفتی؟

  28. غلام عياس:

    با سلام خدمت رئیس جمهور منتخب

  29. زهرا:

    بعضیاشون واقعا وقیحن….واسه من پیش اومده که همراه همسرم خرید رفتم و فروشنده سعی میکرد در اتاق پرو وایسته که با برخورد همسرم روبرو شد و بعدش البته لباسشو پس داد و مغازه را ترک کردیم ه…. یک نگاه غضب الود به این جور ادمها رو از همسرم یاد گرفتم و واقعا جواب میده

  30. اسمان جان:

    مشکل اینه که اکثر اینایی که محجبه اند زبون ندارن یعنی سعی میکنن حیا داشته باشن ولی در مقابل این ادمهای پرو باید ادمشون کرد تا خیال نکنند شاخی هستن، منم خودم محجبم ولی مانتویی ولی حال این جور ادمها رو میگیرم نمونه این اتفاق توی مانتو فروشیا زیاد اتفاق می افته باید خودشون یجوری رفتار کنند که اونا حساب کار بیاد دستشون و خیال نکنن که هر غلطی میتونن بکنن و ادمهای محجبه پخمه تشریف دارن، اتفاقا محجبه ها باید سفت و سخت باشن چون اونی که بازه که تکلیفش معلومه ولی محجبه هستش که باید حواسشو ۶ دونگ جمع کنه

    • علیزاد:

      خواهر خودم محجبه است و خیلی از دخترهای حزبلی رو هرزه حساب میکنه چراکه توی خوابگاه و دانشگاه شناخته.
      بخاطر تربیتی که زیر دست خودم داشته از ده تا مرد هم شجاعتر و جنگ‌طلبتره.
      زندایی و زن عموهام هم چادری و بسیار اهل درگیری هستند

  31. ن.کاکایی:

    با درود بر دوستان من مذهبی متعصبی نبیستم به نظر من این خانمها هم خواهر ما هستند و اگه این موضوع حقیقت داشته باشه باید با مدیریت و فردی که توهین کرده برابر قانون بشدت برخورد بشه.مغازه پلمپ بشه وضمن عذر خواهی از اون خانمها به صورت علنی بشدت تنبیه بشند. در کشور های پیشرفته حتی پزشک قبل از اینکه بدن بیمار رو بخواد ببینیه برای در آوردن مثلا پیراهن از بیمار اجازه میگیره. یه مشت بچه قرتی نباید اینقدر پر رو باشند توهین کنند.

  32. الی:

    واقعا ناراحت کننده است

  33. محمد:

    این بی ناموس را محازات سنگین نمایید.

  34. پ:

    الان شما کسایى رو گشت مى گیره درک مى کنىن,چون به اونها هم توهىن مى شه و خیلى بدتر از این حرفا بهشون زده مى شه.اره گلمممم.من چادرى نیستم اما هیچ فروشنده اى جرات نداره به لباس من دست بزنه ,ادم باید خودش حواسش جمع باشه

  35. reza:

    اگه اونجا بودم بلد بودم با فروشنده جکار کنم کاری میکردم…………….

  36. بهاره:

    اکثر فروشننده های پوشاک زنانه اقایون جوون هستند اصلا اونامعصوم !تکلیف دختری که روش نمیشه چی میشه

  37. نام شما...:

    اینکه اینهمه بحث نداره. خرجش یه شکایت ساده و بعدش ۶۰ ضربه شلاق. اینهمه آسمون ریسمون نداره.ای کاش بجای ارجیوی که تو مدارس یاد بچه ها میدن کمی از حقوق اونها تو قوانین بگن که یکی از بهترین قوانین دنیاست.

  38. حسین:

    تنها راهش تنبیه شدید این اشغالاست که تعدادشون تو فروشگاهها کم هم نیست.تو اروپا که دین هم ندارن!!!!کسی جرات این غلطا رو نداره.متاسفیم واسه این وضعیت.

  39. سحر:

    سلام بر همگی واقعا من بر خودم میبالم که چنین برادر های با غیرت و فهمیده ی توی کشورم دارم شماها باعث میشید انسان اشک شوق بریزه احسنت بر غیرتتان چیزی که امروزه در کشور ما داره کم رنگ میشه
    بعدشم به این خواهرا عزیزای من چرا شکایتتون رو پس گرفتید طرف جبهه ای باشه دیگه از پسر نوح که بالاتر نیست خیلی اشتباه کردید خیـــــــــــــــلی
    باید پدرشو در میاوردید
    من خودم چادریم و مدلهای مختلف نه اینجوری ولی چشیدم
    وای به این آدم های هرزه

    • آسمان:

      آفرین سحر جان

  40. من:

    ستاد امر به معروف باید متولی شکایت علیه اینگونه هتاکان شود تابه معروفات وارزشهای جامعه لطمه وارد نگردد وگرنه کار بجایی خواهد رسید که بدون هیچ بهانه ای خوبان جامعه مورد هجم ورجم اینگونه افراد قرار گیرند و مردم هم تماشاچی باشند قضیه قوم لوط را در قرآن بخوانید که قومش (بجرم پاکدامنی) گفتند : ازشهر اخراجشان کنید چراکه انسانهای پاکی هستند.«سوره نمل آیه۵۶ وسوره اعراف آیه۸۲»

  41. ارمين:

    افرین به شماخانم های محجبه بااین حجاب سفت وسختتون.

  42. مصطفی:

    درجه اول باید واحد منکرات حق اینگونه اشخاص را کف دستشان بگذارد تا دیگر کسی جرات نکند هر غلتی که خواست بکند -واحدهای نظارتی ما که خدا خیرشان دهد خیلی بی خیالند -خیلی برایشان متاسفم

  43. نام شما...:

    اون فروشنده ای که این کار زشت رو انجام میده حتما یکی دیگه هم با مادر و خواهر خودش این کارو انجام میده.خب حتما خواهر و مادر اون فروشنده هم خوششون میاد.

  44. علي:

    خیلی اشتباه کردید که شکایت نکردید اینها هر روز پر رو تر از قبل میشوند

  45. ناشناس:

    خیلی ناراحت شدم خدا لعنت کنه هرجه آدم بدذات رو الهی که خدا از آنها نگذره واقعا زمانش رسیده که یه فکر اساسی برای این گونه افراد شود بنظرم تقصیر با آن زنان ودختران بی عفتی است که اسم دختران باحجاب را لکه دار کردند آنها با جلوه گریهایشان مانند میمون خود را به حراج نمایش خیابانها و فروشگاهها می گذارند خدا آنها را به را ه راست هدایت کنه ودر ضمن این بانوان محترم باید شکایت میکردند ودراین مورد گذشت نباید می کردند .اللهم عجل لولیک الفرج

  46. رامین:

    خواهرم شما ناراحت نشید – اون قدر بی حجاب زیاد شده(از زن و مرد) که یک تعداد از این مغازه دارها دیگه عادت کردند دست درازی کنند. و همه رو به یک رنگ می بینند.

  47. جلالوند:

    به نظر من دادگاه باید به عنوان مدعی العموم و حتک حرمتی که شده و بار منفی و تکان دهنده ای واسه جامعه داره ، این مرد بیشرم را با جرایم سنگین و حتی اعدام محکوم کند.

  48. ali:

    با سلام
    به نظرم اگر هدف شما رضای خداست
    نام وآدرس فروشگاه را درج کنید تا عدم مراجعه مشتریانی که برای عفت و شخصیت خود احترام قائلند ،بهترین درس باشد برای چنین فروشگاههایی

  49. متوکل:

    ببخششتان اشتباه محض بوده و کاکلا با مسئله برخورد احساسی داشته اید و قطعا باعث میشوید طرف مذکور ذره ای در روند عملکردی اش تغییر ایجاد نکند.مگر هر که جبهه رفته است ما باید در مقابل حقی از ما ضایع میکند صرفنظر کنیم.اگر مسلمانان این کشور قدری سعی میکردند احساساتشان را عاقلانه مدیریت کنند ،آنوقت با سوء استفاده های آدم های لجام گسیخته کمتر روبرو می شدیم.

  50. فاطمه:

    سلام خوب جواب دادی اگه به خدا هم اعتقاد نداشته باشه همین جمله بسشه بیرق زهرا به سر کردم تا چشم امثالی مثل تو کور بشه.

  51. ناصر:

    اگر اونجا بودم ای فروشنده بی … دهنت رو جر می دادم این مملکت صاحب داره و صاحبش امام زمان عج است . دستم بهت نمی رسه ولی به صاحب این مملکت میسپارمت .

  52. MEDUSA:

    چقدر بی عرضه هستین که به این راحتی و بدون شکایت بیخیال ماجرا شدین

    خود پسره اقرار کرده که کارش تعرض به دخترهاس اونوقت شما هیچ کاری نکردین

    اگه امثال این پسرها گیر من بیاوفتن تا بیکار و بیچارشون نکنم ولکن نیستم

    اگه محجبه هستی و نمیتونی از خودت دفاع کنی بیخود میکنی از فروشنده مانتو پسر جماعت خرید کنی

  53. حق:

    به نظر من مشکل همین دخترهایین که مریضن و اجازه میدن هربی سروپایی به اونها دست کثیفشونو بزنه…..اگه همه دخترها چه چادری وچه مانتویی فقط یک بار درمقابل این گونه افراد مریض بایسته وازخودش دفاع کنه دیگه هیچ وقت این بی سروپاهای بی ناموس به خودشون یه همچین اجازه ای نمیدن که به ناموس مردم حتی نگاه چپ بکنن…وتو خواهر گرامی بایدشکایتومی کردی وحق این جورادما اعدام است وبس…….

  54. یک زن مسلمان:

    به نظر من دولت باید تدبیری بیاندیشد تا درفروشگاههای مخصوص بانوان فقط خانمها فروشنده باشند وباچنین کسانی که به مقدسات واعتقادات ماتوهین میکنند برخورد جدی شود

    • زهرا:

      منم با شما موافقم متاسفانه بیشتر چیزایی که خانوما بهش نیاز دارن فروشندش مرد واقعا ما باید چیکار کنیم

  55. سمیرا:

    من واقعا در تعجبم از این خانم که به این راحتی از کنار همچین موضوع مهمی (با یه عذرخواهی ساده)میگذره و اجازه میده این فروشنده همچنان به کار خودش ادامه بده و بیشترین ناراحتیمم به خاطر اینه که تو مملکت اسلامی همچین اتفاقاتی رخ میده . البته مهم ترین وجه این قضیه دختران بی حیایی هستند که این اجازه رو به همچین آدمایی میدن و اونارو اینجوری پررو می کنن . در کل….
    اللهم عجل لولیک الفرج

  56. وحید:

    سلام. اینها فروشنده نیستند اینها فروشنده نما هستند. گرگی هستند در لباس فروشندگی.وای بر شما.واویلا واویلا واویلا لیلی دوستت دارم خیلی.
    ببخشید

  57. سجاد:

    باید اون فروشگاه. با ادماش همشون کن فیکون. می شدند

  58. ناشناس:

    واقعا متأسفم برای این خانوم که به این راحتی از کنار چنین موضوع مهمی به خاطر کسی که ادعا می کند جبهه رفته گذشت کرده، خانم محترم اگر یکی از همرزمهای شهید این آقای به ظاهر آزاده حضور داشت به همین راحتی از کنار چنین موضوعی می گذشت که شما گذشتید. اگر من بودم بلایی به سرش می آوردم که هم درس عبرتی بشه برای بقیه و هم روزی هزار بار آرزوی مرگ کند.

  59. ناشناس:

    متاسفم که چنین اتفاقی در کشور شیعی بیفتد و صدای کسی در نیامد برای انانی که شاهد ان ماجرا بودند اینقدر گناه می کنند که این مسائل را های کلاس می دونند و ترو خشک با هم می سوزند فقط ظهور مهدی می تواند این مشکلات را حل کند به امید ظهورش

  60. محمد:

    واقعا که باید پدر این مرد را دراورد باید یکی جلوی چشاش به خواهر مادرش دست بزنه و لذت ببره تا بفهمه که دیگه با ناموسس مردم این کار رو نکنه
    حداقل با خانوم های باحجاب این کار رو نکن احمق

  61. مصطفي:

    اسم فروشگه و ادرسشو بدید به شرفم قسم با ۲تا ازدوستان میام و حسابی از خجالت فروشگاه و مدیر و فروشنده هاش درمیام بعدشم با وساطت بچه های حفاظت از بازداشت خلاص میشم ۰ اگه نه حکم اون قاضی رو که بخواد حال ما هیئتی هارو بگیره با چند تا جمله عوض میکنیم .

    روی

  62. ارش:

    من خیلی ادم مذهبی نیستم . ولی اگر توی اون فروشگاه بودم حتما اون فروشنده رو تا میخورد میزدم

    • سالار:

      کارت درسته داداش خدا غیرتو به مرد داده تا از کیان جامعش دفاع کنه….اون فروشنده بیناموس چن تا هوک قزاقی از من طلب داره فقط ادرس میخام همین

  63. majeed:

    آفرین آقا سعید اگه اینجور فروشگاها اسمشون پخش بشه دیگه جرات دست درازی به ناموس مردمو پیدا نمی کنن!

    • نام شما...:

      آفرین، ولی اگه اسم مغازه رو عوض کردن چی، صد آفرین

  64. آسنات:

    با سلام دمتون گرم دخترا که از همه مون دفاع کردین،ایشا الله اون فروشنده هم به راه راست هدایت شه.

  65. حمید:

    سلام به تمام جونائی که از این مسئله ناراحت شدن وکامنت گذاشتن یاد سخنی از مولا علی(ع) افتادم در مورد حمله شامیها به عراق وتعدی وتعرض به مردم که فرمودمسلمانی از خبر دراوردن زیوری که از پای یک زن مسلمان بشنود وبمیرد سزاست در پاسخ جوانی که گفته بود ادم باید خودش درست باشه عرض کنم این درست ولی ایا تمام خانومائی که هتک حرمت میشن ویا شدن خودشون خواستن در ثانی وظیفه ما چیه نباید تذکر بدیم نهی ازمنکر کنیم اگه اینطوریه که باید منتظر این حرکت برای نوامیس خودمون باشم

  66. سعید:

    شما فکرنکنید که همه غیرچادری ها از این رفتار خوششون میاد کی همچین حرفی زده!! ، فروشنده از ترسش مث سگ دروغ میگه
    پول گرفته از دشمن چیه!! این آدمها مریض روانی هستند که در جامعه زیاد داریم و اتفاقا ثمره همین انقلاب هستند توی همون کشورهای غربی این مسائل جا و مکان داره و جاهای دیگه توی خیابون و مغازه و تاکسی جای کارهای دیگه هست

  67. سعید:

    من آدم مذهبی نیستم و این مسائل رو هم به خون شهدا و انقلاب و این حرفا ربط نمیدم
    هر جای دنیا کسی اینکارو بکنه بدترین مجازات در انتظارشه و ماه ها یا سالها حبس و تعطیلی فروشگاهش حداقل مجازاتشه
    ولی خواهش دارم حداقل اسم اون فروشگاه رو اینجا بزارید تا بریم حالیشون کنیم که این حرومزاده ها ازین غلطا نکنند به زن مردم دست نزنند چه چادری چه غیر چادری

    لطفا اسم فروشگاه رو اگه کسی میدونه بزاره نگران نباشید حداقل سزای این افراد اینه که رسوا بشن و اسمشون رو بقیه بدونند

  68. باران:

    طرفداراصلاحات باهات موافقم حرفات واقعا سنده ای ول خوب بود ومنطقی خوبه بقیه هم بجای توهین حرف بامنطق ودلیل وسند بزنن

    • طرفدار اصلاحات:

      جیگر جان بارانم هرموقع میخوای باهم حرف بزنی یا با شخص دیگه ای پاسخی که زیر کامنتش زده رو بزن برو پیشش حرفتو بزن ضمنا ممنون م از اینکه تاییدم کردی گلم

      • باران:

        بله اکی گرفتم راستش طرفداراصلاحات من دوست نداشتم درمورد این قضیه نظربدم چون هرچی میگفتم ممکن بود یه فکردیگه بکنن ولی حرفای تو بنظرمن واقعا منطقی بود ودرست فکر میکنم خیلیا باحرفات موافق باشن

    • ناشناس:

      واقعاً حرفش منطقی بود باران جان یکم فکرکن

  69. محامین المهدی:

    سردرد گرفتم … . همش فکر میکنم این عمل با ناموس خودم انجام شده … خدا به حق زهرای مرضیه لعنتش کنه و خیر از زندگیش نبینه. اللهم عجل لولیک الفرج

  70. سعید:

    همچین فروشنده ای باید پاشو به دادگاه کشید تا ادب بشه مرگ بر ادم بی غیرت .

  71. محمد:

    این جور فروشندها بیماره روانین

  72. امید:

    من اگه با همچینکره خرهایی مواجه بشم وواینطور برخورد کنه احتمالا اونو میکشم واگه هم قصاص بشم خودمو شهید میدونم ،چقد پررو شدن این انگلها ،شاید تو باروزی هزارتا هرزه مث خودت برخورد کنی اما حق نداری در مورد خیلیها از این غلطا بکنی هم جامعه اسلامیست وهم دستورات دین مشخصند الان هم زورم میاد ازاین توهین به یک خواهر محجبه

    • طوفان بی صدا:

      آفرین

  73. طوفان بی صدا:

    انقدر بعضی از این دخترا به اینا رو دادن و به قول فروشندههه خوششونم اومده که راستم میگه اینام انقدر پرو و وقیح شدن آخه دیوس بی ناموس لااقل ببین کی خوشش میاد تو دستای کثیفتو بهش بزنی بعد حال کن آشغال عوضی

  74. طرفدار اصلاحات:

    من این چیزار و قبول ندارم اصلا ؟!!! چه میخاد طرف چادری باشه یا غیر چادری / آدم باید خودش آدم درستی باشه که هرکس و نا کسی بهش دست یا یه حرف نامربوط نزنه / آی گول خوردمو آی از سادگیم بودو / آی از بس طرف اصرار کردو / از این جور بهانه ها همش کشک / خودشون میخان که همچین وضعیتی براشون پیش بیاد والا ؟؟!!!

    اینجور پسرها یه کتک میخوان که آدم بشن که دیگه طرف خانمها نرن و هر خانمی رو که میبینند یاده ناموسشون بیفتند ( البته یه طرفه هم نمیخوام قضاوت کنم اینکه بعضی از دختر خانمهایی که اجازه همچین کارایی رو میدن به بقیه که از این کارها با هاشون انجام بدن به نظرم شرف ندارن انسان اختیارش دست خودشه اگه نخاد هیچکس نمیتونه کاری بدون اجازه خودش انجام بده یه حرفیه که قدیمیا میگن که اگه طرف رو تو شیشه کنی نگهش داری که کاره خلاف انجام نده بازم از شیشه بیارینش بیرون طرف رو/ بازم کاره اشتباهشو تکرار میکنه

    • بهاره:

      موافقم .دختر خوب حتی اگه دویست نفرهم دورش باشن بازم پاک بیرون میاد

  75. مرشد:

    خواهرم چرا کوتاه آمدید و شکایت نکردید؟
    فرض کنیم دستگاههای مسئول هم بخواهند به وظیفه خود عمل کنند، علم غیب که ندارند، مدرک لازم دارند و شاکی خصوصی .
    وقتیکه چند مورد گزارش شد و مجرم سابقه دار شد ،آنوقت مغازه بسته خواهد شد و متخلف مجازات میشود.
    اعتراض به وضع موجود یعنی تداوم انقلاب واصلاح امور

  76. حاج محمد:

    با سلام با این افراد بدون هیچ گونه گذشتی با قاطعیت تمام باید رفتار کرد و ریشه این کثافتها را باید خشکاند تاکسی جرات نکند به ناموس مردم چپ نگاه کند.

  77. مهرداد:

    باسلام به دوستان ،باید با این شخص برخوردقاطع وبدون اغماض صورت بگیرد تا ریشه این اعمال در کشور صاحب الزمان علیه السلام قطع بشه وکسی جرات نکنه به ناموس مسلمان متعرض بشه

    • نام شما...:

      اگه امام زمان پشتیبان کشورمانبودکه تاحالا کشورمابنابراعتراف شرق شناسان درتاریخ واتفاقاتی که براش افتادبایدبرای چندمین بارازنقشه جهان حذف میشد

  78. وحید:

    من واقعا تعجب میکنم
    یعنی همینطوری اون فروشنده رو ولش کردن
    یعنی اون خانوم برادری پدری کسو کاری نداشت تا اون بیناموس رو ادب کنه
    واقعا نمیدونم چی بگم

  79. رضا:

    آفرین بر غیرت و شرف خانم و من اگه جای مسولان امر به معروف و دستگاه نظارت بر اماکن و کسبه بودم چنان سیلی تو گوش اونفروشنده و صاحب مغازه می زدم و میدادم با لودر مغازه رو با خاک یکی کنن

  80. علی:

    متاسفم برا اونایی که فقط خانمی موهاشو باز کرده دادو بیداد می کنند اگه این اتفاق تو کشور اروپایی بود جریمه میلِونی وزندان داشت اما اینجا مردسالاریه بیچاره زنها ازترس آّبروشون چیزی نمیگن

    • ساسی:

      کدوم مرد سلاری مرد ایرانی اگه یه زن بگیره باید تا اخر عمر خرجشو بده تازه اگه حرف اضافی هم بزنه خانوم مهریشو میزاره به اجرا میندازش زندان کجای دنیا اینجوریه

  81. ابولفضل ابولفضلی:

    وای برشما در قیامت من… اگه اونجا بودم سرفروشنده ومدیررا می بریدم تا برای دیگر فروشگاه ها عبرت بشه تادیگه

    • ندا:

      تو دیگه نظر نده

  82. قربانی:

    واقعا متاسفم؛ نمی خواستم نظر دهم اما چون مسیله غیرت است عرض کنم که اولا از تیپ اینجور فروشنده ها خرید نکنن (من حتی به خانمم سفارش کردم از اون مغازه ای که مانکن زن را لخت با نیمه لخت بیرون مغازه اش میگذارن؛ خرید نکند چون آنها با این کارشون به حجاب و غیرت من و تو می خندند و ما با نخریدن و تماشا نکردن از آنها اعلام برایت کنیم ) و ثانیا علیه آنها تبلیغ منفی را داشته باشیم مطمئن باشید تبلیغ فحشای آنها غیبت نیست بلکه جلوگیری از فساد ظالمان است آرزو دارم دست اینجور ظالمان بخشکد و مایه عبرت دیگران شود

  83. دکتر زهره:

    واقعا بی شرمانه است که دختران عفیفه ما باید تو این جامعه آرامش نداشته باشند. خواهرم اشتباه شما اینجاست که شکایت خود را پس گرفتید. اینها با ظالمینی که پهلوی بی بی را شکستند چه فرقی دارند؟؟مقصر اصلی دختران بی حجابی هستند که اجازه گستاخی این جوانان بی غیرت را حتی به بانوان عفیفه می دهند. لعنت خداو اهل بیت بر بی غیرتان و بی عفتان

  84. مریم:

    اولا” این خواهر عزیز(باعرض معذرت)خیلی اشتباه کردندکه از این فروشنده ومدیر فروشگاه شکایت نکردند. اخه خواهرم من و شما باید کاری کنیم که این فروشنده و امثالهم شرمنده کارهاشون باشند.با یک عذر خواهی ساده که او به کار زشتش پی نمیبرد ایکاش ادعای حیثیت میکردیدو واقعا”به غلط کردن مینداختیش.در واقع کارباشکایت نکردن شما فروشنده پررو وجری تر شده وبه خود اجازه هر غلطی را میدهد.

    • salam:

      من که اگه جای این دخترها بودم، از همون اول که تیکه های بی مزه و بی ربط می پروند، مغازه رو ترک می کردم. شما منتظر چی بودید چرا مغازه رو ترک نکردید؟ تازه بعد از اینکه به دوستتون دست زد.و به قول خودتون هتک حرمت کرد و همراه با خود دوستتون رفتن طبقه پایین پیش مدیر فروشگسلاماه، شما اون بالا موندین هنوز دارین پرو می کنید؟ آیا این اتفاق براتون کافی نبود که محل رو ترک کنید؟؟؟منتظر چی بودین پس؟؟؟ شما وقتی خودت حرمت خودتو نگه نمیداری چه انتظاری از دیگران داری. هر چند کار اون فروشنده هم زشت بوده ولی باز در عجبم از شما خانمها که نمی دونم چرا گذاشتید کار به جاهای باریک بکشه و کلی فحش بخورید . از همون اول که اون حررو ازش دیدید، خریدتون رو رها و مغازه رو ترک می کردید. منتظر بودین با خودشون بیرونتون کنند؟

      • علی:

        احسنت
        میخواستم همینو بنویسم که دیدم ما نوشتی
        وقتی میبینی فروشنده چشماش هرزه بهتره بری بیرون وگرنه خودتم همچین بی تقصیر نیستی

      • بهاره:

        دقیقا حرف دل منو زدین اخه مگه قحط لباسه یه جای دیگه میگرفتی!و اگه باهمچین فروشنده ای برخورد کنم ابروشو میبرم کاری میکنم به غلط کردن بیفته اخه خانما جلو اینطور افرادی باید مثل یه ببر درنده بود بایداینارو سرجاشون نشوند اگه امثال شما اینارو یبار واسه همیشه ادب ککند این هرزه بازی هاشون دیگه تکرار نمیشه زن دربرابر نامحرم باید برخلاف روحیه لطیف زنانه اش برخوردکنه

      • رامین:

        غیرتم به درد اومد…
        کاش عطوفت یک بانوی ایرونی رو نشونش نمیدادی و گرفتارش میکردی. که بدونه اینجا ایرانو ما ایرانیو دینمون اسلام.
        یا علی…

      • ستایش:

        بله نظر شما درسته.این خانمها باید اول جواب حرفاشو میدادن البته با توپ و تشر!!بش میگفتن حتما اونایی که خوششون میاد این حرفاتو بشنون حتما خواهر ومادر خودتن و بعدم اونجا رو ترک میکردن تا طرف منبعد اول طرفشو بشناسه بعد از این غلطا بکنه!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.