تعریض معابر منتهی به میدان آزادی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تعریض معابر منتهی به میدان آزادی

تعریض معابر منتهی به میدان آزادی

ممتازنیوز: شهردار منطقه ۹ تهران از اجرای طرح تعریض معابر منتهی به میدان آزادی خبر داد و گفت: معابر ورودی از بزرگراه شهید لشگری و جناح به میدان آزادی ساماندهی و بهسازی شد.

به گزارش ممتازنیوز، سیدعلیرضا حسینی افزود: میدان آزادی یکی از شلوغ ترین و پرتردد ترین میادین شهر تهران است که ترددهای عرضی بسیار زیادی در طی روز از معابر منتهی به این میدان صورت می گیرد.
وی افزود: در راستای ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تسهیل تردد خودروها، اجرای طرح تعریض معابر منتهی به میدان آزادی در دستور کار قرار گرفت.
حسینی تصریح کرد: چندی پیش طرح هایی در قالب ایمن سازی ، آرام سازی و افزایش ظرفیت ترافیکی میدان آزادی قبل از شروع سال تحصیلی اجرایی شد و کانالیزه شدن جریانات ترافیکی را در دروازه غربی تهران به همراه داشت.
وی ادامه داد: طرح تعریض معبر ورودی بزرگراه شهید لشگری در قالب اصلاح هندسی پیاده رو ضلع شمال غرب میدان آزادی و طرح تعریض معبر ورودی به جناح در قالب اصلاح هندسی ضلع شمال شرق رینگ بیرونی میدان آزادی انجام شد.
به گزارش ایسنا، شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: همواره با برنامه ریزی منظم در صدد هستیم تا مسیرهای ایمنی جهت تردد شهروندان اعم از عابرین پیاده و رانندگان را فراهم کرده و بر همین اساس اقدامات ویژه ای نیز در شبکه بزرگراهی سطح محدوده در نظر گرفته ایم که به مرور زمان اجرایی خواهد شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.