تعطیلی پنجشنبه‌های دانشگاه آزاد قطعی شد

اولین نشست کمیته مشاوران شاخه کارمندان دانشگاه آزاد با موضوع «تعطیلی روزهای پنج‌شنبه و ادامه تحصیل کارکنان» با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی در اولین نشست کمیته مشاوران شاخه کارمندان با به رای گذاشتن موضوع تعطیلی روزهای پنج‌شنبه و نظرسنجی از کارمندان این موضوع را با ارائه چهار بسته اجرایی مورد تصویب قرار داد.

فرهاد دانشجو با بیان اینکه این بسته پیشنهادی شامل چند بند است، اظهار کرد: اگر فردی موافق اجرای تعطیلی روزهای پنج شنبه باشد باید با رعایت این موارد موافقت خود را اعلام کند.

وی افزود: در صورتی پنج‌شنبه‌ها تعطیل می‌شود که ساعت کاری کارمندان مساوی با دانشگاه‌های دولتی باشد و ساعات کاری پنج‌شنبه در طول پنج‌روز تقسیم شود، پنج‌شنبه و جمعه‌ها تعطیل می‌شود و واحدهایی که ضرورتا باید پنج‌شنبه‌ها نیروهایی داشته باشند، برای آنان اضافه‌کار پیش‌بینی می‌شود. بر این اساس تعطیلی روز پنج‌شنبه با این بسته پیشنهادی از طریق رای‌گیری دستی مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد تا از مهر ماه اجرایی شود.

وی با بیان اینکه طرح ادامه تحصیل کارکنان نیز به تصویب رسید،‌ گفت: بر این اساس ادامه تحصیل کارمندان با استفاده از کمک‌هزینه ۵۰درصدی، ادامه تحصیل بدون استفاده از کمک‌هزینه تحصیلی و بدون در نظر گرفتن میزان ادامه تحصیل تصویب شد و در نهایت اگر فردی متقاضی استفاده از کمک‌هزینه ۵۰ درصدی باشد هر واحد می‌تواند به ۵ تا ۱۰ درصد متقاضیان ادامه‌تحصیل بر اساس اولویت علمی مجوز ادامه تحصیل ارایه کند که در این مراسم با رای‌گیری مقرر شد ادامه تحصیل کارکنان با این شروط انجام شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم قرعه‌کشی برای ۱۰نفر سفر مکه حج عمره و ۲۰ نفر به زیارت کربلا انجام شد.

گفتنی است در ادامه این مراسم تشکل‌های دانشجویی با در دست داشتن پرچم و شعارهای مختلفی وارد سالن همایش‌های میلاد نمایشگاه بین‌المللی – محل برگزاری مراسم – شدند.

فرهاد دانشجو با بیان اینکه امروز روز بزرگی در دانشگاه آزاد است و تشکل‌های دانشجویی در این روز بزرگ با کارمندان جشن می‌گیرند از ورود آنان استقبال کرد.

وی در هنگام ورود تشکل‌های دانشجویی با صدای بلند عنوان کرد: فرهاد دانشجو بردار کوچک شما و در کنارشما و مثل شماست.

گفتنی است در این مراسم شهارهایی همچون الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر، حزب فقط حزب علی رهبر فقط سیدعلی و غیره توسط رییس دانشگاه آزاد و دانشجویان سر داده شد.

همچنین نماینده تشکل ها و فرهاد دانشجو با در دست داشتن پرچمی که از کربلا آورده بودند شعار «یاحسین» را در مراسم سر دادند.

دانشجو در پایان مراسم عنوان کرد: امیدواریم با این اقتدار آینده دانشگاه آزاد اسلامی را در ارتفاعات رفیع علم روشن کنیم. کارمندان با ارائه شعارهایی خطاب به فرهاد دانشجو چون بسیجی دلاور حمایتت می‌کنیم، برادر عزیزم تو نور چشم مایی، دانشجو دانشجو حمایتت می‌کنیم، حمایت خود را از فرهاد دانشجو اعلام کردند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.