تعطیلی ادارات و بانک‌های ۲۲ شهر خوزستان در پی افزایش دما و رطوبت

ایسنا/خوزستان مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از تعطیلی ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده به علت افزایش دما و رطوبت خبر داد.

امید بن‌عباس امروز (۲۷ تیرماه) اظهار کرد: به علت افزایش دما و رطوبت، به دستور استاندار خوزستان ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان در استان خوزستان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از اداره کل مدیریت بحران خوزستان، وی افزود: بنا بر گزارش هواشناسی خوزستان مبنی بر وقوع دماهای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد و شدت رطوبت و شرجی هوا در برخی نقاط استان، به دستور استاندار ادارات و بانک‌های تمامی شهرهای استان به جز اندیکا، مسجدسلیمان، لالی، ایذه و باغملک در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیرماه تعطیل هستند.

بن‌عباس گفت: بر همین اساس در روز شنبه ۲۸ تیرماه و روز چهارشنبه یکم مردادماه نیز کاهش ساعت اداری در نظر گرفته شده و زمان پایان کار ادارات و بانک‌ها ساعت ۱۲ اعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: این تعطیلی با هدف مدیریت مصرف انرژی و مصرف بهینه برق، جلوگیری از قطعی برق، حفظ سلامت مردم اعمال شده است.

وی تصریح کرد: مراکز امدادی مانند اورژانس‌ها، بیمارستان‌ها و… از این امر مستثنا هستند و برای تعطیلی واحدهای تولیدی نیز بنا بر نظر مدیرعامل آن واحد تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.