تعطیلی ۵ روزه سینماها

۰۱م آذر ،

تعطیلی 5 روزه سینماهاتعطیلی ۵ روزه سینماها
تاریخ درج : ۳۰ آبان
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب پایگاه اینترنتی تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : سالن‌های سینمای از جمعه هشتم محرم تا روز سه‌شنبه دوازدهم محرم به سبب ایام سوگواری ابا‌عبدالله الحسین (ع) تعطیل است.

به گزارش فارس، محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران دربارهٔ تعطیلی سینماها در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: سالن‌های سینما از جمعه ۳ آذرماه (هشتم محرم) به سبب ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) تعطیل خواهد بود و صبح چهارشنبه ۸ آذرماه‌ سالن‌های سینما با اکران فیلم‌های تازه بازگشایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: سالن‌های سینما مختار می باشند روز دوشنبه بین تعطیلات سینما را باز کنند اما در تمام طول این سال‌ها به احترام ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و امام زین‌العابدین(ع) بین تعطیلات سینماها باز نمی‌شود.

صابری دربارهٔ اکران فیلم‌های مناسب این ایام در سالن‌های سینما و استقبال مخاطب از این دسته از فیلم‌ها در سالن‌های سینما گفت: انجمن سینماداران اعلام آمادگی کردند تا سالن‌های سینما برای اکران بعضی از فیلم‌های مناسب ایام سوگواری باز باشند اما فیلم مناسبی وجود نداشت زیرا اکثر فیلم‌های مناسب این ایام بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شدند و مورد توجه مخاطب قرار نمی‌گرفتند. اگر فیلم مناسبی برای این ایام آماده شود حتما به عقیده من مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد زیرا ایام تعطیل است و فرصت مناسبی است که فیلم مناسب این ایام  در سالن‌ها به نمایش درآید.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.