تعقیب افراد مسلح در دمشق / نقشه میدان درگیریها در “نهرعیشه”

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، نیروهای ارتش خسارتها و تلفات سنگینی به تروریستها در حمص، دیرالزور، ادلب و حلب وارد کردند.

سانا گزارش داد طرفهای ذیربط همچنان به پیگرد بازماندگان یک گروه تروریستی مسلح که در نهر عیشه دمشق تمرکز کرده بودند، ادامه می دهند.

این رسانه افزود اعضای این گروه تروریستی دو روز پیش از محله التضامن دمشق گریخته بودند.

یک منبع رسمی به سانا گفت عملیات تعقیب سبب وارد آمدن خسارتها و تلفات به تروریستهایی شد که روز یکشنبه، چند بمب در محله التضامن دمشق منفجر کرده بودند.

کشف خودروی حامل سلاح و بمب در داریا

سانا همچنین گزارش داد در عملیات تعقیب تروریستها، خودروی مسروقه ای از نوع هیوندا را پیدا کردند که یک گروه مسلح تروریستی در جاده الفصول الاربعه در داریا به جا گذاشته بود.

در این خودرو مقادیری سلاح و مهمات از جمله دو بمب قابل انفجار از راه دور که ساخت اسرائیلی است، جاسازی شده بود.

در محله السلطانیه حمص، نیروهای سوری، لانه تروریستها را نابود کردند وخسارتهای سنگینی به آنها وارد و سلاحهای آنها را مصادره کردند.


خسارتهای سنگین به تروریستها در حلب

سانا همچنین اعلام کرد نیروهای مسئول حفاظت از منطقه السفیره در حلب حمله اعضای یک گروه مسلح تروریستی را دفع و خسارتهای سنگینی به آنها وارد کردند.

نیروهای ارتش همچنین با گروههای تروریستی در منطقه ابل و القصیر حمص درگیر شدند وخسارتهایی به آنها وارد کردند.

از سوی دیگر تلاش یک گروه مسلح تروریستی برای نفوذ به خاک سوریه از طریق لبنان با شکست روبرو شد، نیروهای مسئول حفاظت از مرزها، تلاش این تروریستها را برای ورود به تلکلخ درحمص ناکام گذاشتند.

خبرنگار سانا گزارش داد یک گروه مسلح تروریستی تلاش کرد از مواقع تبت الشیح، نوره، حالات و المتهومه وارد تلکلخ شود که نیروهای حفاظت از مرز با آنها درگیر شدند و تلفاتی به آنها وارد کردند و افراد مسلح باقی مانده به خاک لبنان گریختند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.