تعمیرات در مجلس؛ جلسه بعدی ۷ مهر

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
عضو هیات رئیسه با بیان اینکه مجلس تا سه هفته دیگر جلسه علنی نخواهد داشت، گفت، تعمیرات مجلس تا سه هفته دیگر طول می‌کشد به همین سبب جلسه بعدی مجلس یکشنبه ۷ مهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعمیرات صحن علنی مجلس آغاز شده است، گفت: افراشته معاون اجرایی مجلس در آخرین جلسه هیات رئیسه گزارشی از مدت زمان لازم برای تعمیرات صحن مجلس ارائه کرد که طبق صحبت‌های مطرح شده با چند شرکت برای این کار رایزنی صورت گرفته است.

وی افزود: طبق بررسی‌ها اگر تعمیرات صحن علنی در سه هفته به اتمام برسد، دیگر نیازی برگزاری جلسات علنی در مجلس قدیم برای ادامه تعمیرات نیست.

این عضو هیات رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: براین اساس بعد از پایان تعطیلات تابستانی دو هفته‌ای مجلس، نمایندگان از ۳۱ شهریور از حوزه‌های انتخابیه خود برگشته و جلسات کمیسیون‌ها را برگزار می‌کنند به عبارت دیگر مجلس در هفته سوم کارش را در سطح کمیسیون‌ها انجام خواهد داد که این به معنای تعطیلی مجلس نیست.

وی با بیان اینکه برگزار نشدن جلسه علنی به مدت یک هفته احتیاج به رای‌گیری ندارد، گفت که این موضوع جزء اختیارات هیات رئیسه است چون از یکشنبه ۳۱ شهریور تا چهارشنبه ۳ مهر جلسات کمیسیون‌ها برگزار خواهد شد و جلسه علنی مجلس نیز در روز یکشنبه ۷ مهر در محل مجلس فعلی برگزار می‌شود.

سبحانی‌نیا در پایان گفت که افراشته ماموریت یافته تا کار تعمیرات مجلس را به شرکتی بسپارد که ظرف سه هفته کار را به اتمام رسانده تا دیگر نیاز به برگزاری جلسات علنی در محل مجلس قدیم نباشد ایشان مامور پیگیری جدی این کار شدند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.