تعهد ایجاد بیش از ۱۱ هزار شغل در بوشهر

۱۶خردادماه،

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از هدفگذاری ایجاد ۱۱ هزار و ۵۸۱ شغل در سال جاری خبر داد و تعهد ایجاد شغل در این استان را طی سال قبل ۲۸ هزار و ۵۹۹ شغل ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین حیدری گفت: بر این اساس تحقق ایجاد اشتغال در استان بوشهر تا به امروز بیش از ۱۱۶ درصد بوده است که با احتساب اشتغال ایجاد شده در بخش مسکن، ۳۳ هزار و ۲۹۵ شغل وارد سامانه شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۳۶۸۶ شغل، صنعت، معدن و تجارت با ۲۹۷۰ شغل، جهاد کشاورزی با ۱۹۸۶ شغل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ۱۶۳۷ شغل و راه و شهرسازی با ۱۵۰۰ شغل به ترتیب بیشترین میزان شغل ایجاد شده را وارد سامانه کرده اند.

حیدری تصریح کرد: به لحاظ درصدی نیز اداره کل بهزیستی با ۲۷۰ درصد، بنیاد شهید و امورایثارگران با ۲۵۲ درصد، کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۱۸۴ درصد، راه و شهرسازی با ۱۷۶ درصد، شرکت گاز با ۱۵۷ درصد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ۱۲۵ درصد بیشترین اشتغال را در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت کرده‌اند.

به گفته وی سهمیه تعیین شده برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر امسال ۱۱ هزار و ۵۸۱ نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: این سهمیه با توجه به ظرفیت استان تعیین و ابلاغ شده است که باید هر کدام از دستگاه‌های اجرایی سهم مناسبی از ایجاد آن را برعهده بگیرند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.