تعویق جلسه کمیته داوران به دلیل انتخابات

۲۰خردادماه،

جلسه کمیته داوران فدراسیون فوتبال که قرار بود فردا (سه‌شنبه) به منظور حل‌وفصل مشکلات کمیته و تعیین تکلیف آیین‌نامه جدید آن تشکیل شود، به دلیل درگیری دو عضو کمیته داوران در انتخابات شورای شهر یک هفته به تعویق افتاد!

فریدون اصفهانیان، رئیس و هدایت‌الله ممبینی، عضو جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال در انتخابات شورای شهر نامزد شده‌اند و این هفته به شدت مشغول فعالیت‌های انتخاباتی می باشند.

فریدون اصفهانیان دراین‌باره به ایسنا گفت: این هفته به خاطر دیدار حساس تیم ملی برابر لبنان و همچنین به دلیل انتخابات شورای شهر، ترجیح دادیم که جلسه کمیته داوران را یک هفته دیرتر برگزار کنیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که نظرش دربارهٔ حضور چند داور قدیمی در انتخابات شورای شهر چیست، گفت: این مساله افتخاری برای جامعه داوری است و نمی‌تواند نکته منفی قلمداد شود.

فریدون اصفهانیان، هدایت‌الله ممیبنی و محمد فنایی سه پیشکسوت داوری می باشند که در انتخابات شوراهای شهر و روستا نامزد شده‌اند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پایان با تاکید بر این که حضور توامان دو عضو کمیته داوران در این کمیته و شورای شهر تداخلی در کارها و خللی در انجام وظایف آنها ایجاد نمی‌کند، اظهار کرد: شورای شهر جلسات مختلف دارد و کمیته داوران هم جلسات تخصصی خاص خود را. کارکردن در شورای شهر و کمیته داوران خیلی راحت است و مشکلی پیش نمی‌آید.

فریدون اصفهانیان هم‌اکنون نیز رئیس شورای شهر زنجان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.