تعویض‌های طلایی کی‌روش و سه امتیاز برای ایران/ تیم‌ملی گام اول را محکم برداشت

رقابت های فوتبال انتخابی جام‌جهانی

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ برابر ازبکستان به پیروزی رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرخپوشان کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه جار در شهر تاشکند برابر ازبکستان قرار گرفتند که این مسابقه به رغم فرصت های فراوان گلزنی که میزبان داشت، با پیروزی ۱-۰ ایران خاتمه یافت و شاگردان کی روش گام نخست را محکم برداشتند.
 
کارلوس کی روش تیم ملی را با ترکیب رحمتی، حسینی، منتظری، ماهینی، پژمان نوری، حاج صفی، تیموریان، نکونام، جباری، کریمی و محمد ابراهیمی به میدان فرستاد.

ستاره نیمه اول سید مهدی رحمتی بود که دو فرصت مسلم گلزنی را از کارپنکو و گینریخ گرفت.

در نیمه دوم نیز این ازبکستان بود که می توانست به گل برسد، اما باز هم ناکام ماند. بهترین فرصت این تیم در دقیقه ۷۴ بود؛ جایی که ضربه اودیل احدوف در درون دروازه به سید جلال حسینی برخورد کرد، اما کمک داور این صحنه را گل اعلام نکرد تا بازی همچنان بدون گل باشد.

در قیقه ۹۳ و در حالی که ثانیه های پایانی بازی سپری می شد، محمدرضا خلعتبری روی یک ضد حمله و با پاس زیبای کریم انصاری فرد موفق شد گل برتری ایران را به نام خود ثبت کند تا تیم ملی در اولین بازی اش در راه صعود به جام جهانی پیروز شود.

هر دو بازیکنانی که روی گل ایران نقش اصلی را ایفا کردند، از اواسط نیمه دوم به بعد وارد میدان شدند.

تیم ملی کشورمان در بازی بعدی خود روز ۲۳ خرداد ماه در ورزشگاه آزادی میزبان قطر خواهد بود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.