تعویض آرم های طرح ترافیکی از نیمه دوم اردیبهشت ماه

۱۰اردیبهشت،

مسئول صدور آرم طرح ترافیک، از تعویض آرم های طرح ترافیک در نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.

زمان آبادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کلیه آرم های طرح ترافیک با مراجعه شهروندان به پایگاه اینترنتی Tehrane.ir از ۱۵ اردیبهشت به بعد تعویض می گردد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مالکان خودرو و متقاضیان، تعویض آرم های طرح ترافیک اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک می توانند آرم های طرح ترافیک را دریافت نمایند.
زمان آبادی ادامه داد: همسر و فرزندان صاحبان آرم های طرح ترافیک می توانند از همان آرم ها استفاده کنند و لازم نیست برای دریافت آرم های طرح ترافیک به دفاتر خدمات الکترونیکی مراجعه نمایند.
وی با اشاره به ما‌لکانی که خودرو ها‌یشان را تعویض نمودند، گفت: ما‌لکانی که خودرو‌هایشان را تعویض و خودروهای دیگری را خریداری نموده اند به سبب تغییر پلاک ها‌یشان باید آرم های طرح ترافیک را نیز تعویض نمایند.
زمان آبادی افزود: اشخاصی که خودروهای خود را فروخته اند، آرم های طرح تر‌افیکشان را می توانند به همسر و فرزند‌انشان منتقل کنند.
وی با تاکید بر این موضوع گفت: در صورتیکه مالکان آرم های طرح ترافیک، قصد انتقال این آرم ها را به همسر و فرزند‌انشان ندارند باید آرم های طرح ترافیک را به دفاتر خدمات الکترونیکی تحویل دهند تا به آخرین فردی که در نوبت است تحویل داده شود.
زمان آبادی با اشاره به هزینه پرداخت آرم های طرح ترافیک افزود: اشخاص حقیقی مبلغ ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان و اشخاص حقوقی ۷۰ هزار تومان باید برای دریافت آرم های طرح ترافیک پرداخت نمایند.
وی با اشاره به نحوه مراجعه و دریافت آرم های طرح ترافیک گفت: متقاضیان با مراجعه به پایگاه اینترنتی شهرداری، آدرس Tehran . ir قسمت تعویض با ارائه مدارک خود، تحویل بر چسب قبلی می توانند برچسب تازه را دریافت نمایند.
زمان آبادی در پایان با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح افزود: آرم های طرح ترافیک، پس از مدت زمان ۲۴ ساعت، از زمان ثبت نام در پایگاه اینترنتی شهرداری، صادر می گردد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.