تعیین اعضای کمیته تفحص از بانک مرکزی

۱۲م اسفند ،

بینا- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در هفته آینده خبر داد.
به گزارش بینا، حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تصویب طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به تسنیم گفت: اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بانک مرکزی هفته آینده و پس از تعطیلات صحن علنی و پس از برسی‌های لازم انتخاب می‌شوند.
وی ادامه داد: تاکنون هیچ فشاری از ناحیه بانک مرکزی بر روی طراحان تحقیق و تفحص نبوده و مهمترین سبب تعویق آن نیز مشغله کاری اعضای کمیسیون است.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تأکید کرد: یکی از مهمترین اهدافی که طراحان این طرح دنبال می‌کنند، بازگردان فضای آرامش به اقتصاد و بازار کشور و نیز جلوگیری از تنش‌های احتمالی در حوزه ارزی است.
محسن صرامی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و از طراحان تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نیز در گفت‌وگوی جداگانه‌ای با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تعیین اعضای این کمیته در جلسه روز ۱۵ بهمن این کمیسیون خبر داده بود.
طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در جلسه علنی روز یکم بهمن و با ۱۷۱ رأی موافق تصویب شده است، اما اکنون با گذشت بیش از یک ماه از تصویب آن اعضای هیئت رئیسه کمیته رسیدگی هنوز تعیین نشده است.
گفتنی است اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بانک مرکزی ۱۵ نفر می باشند که از این تعداد ۲ نفر از آن‌ها از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خواهند بود

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.