تعیین قیمت‌ نهایی مرغ و تخم مرغ به جلسه فردا موکول شد

۲۶فروردین۱۳،

5555-17.jpg

با توجه به این‌که پیشنهاد افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی به ستاد تنظیم بازار داده شده است، امروز دوشنبه کارگروه کنترل بازار در وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل جلسه داد که با توجه به نا تمام ماندن جلسه تصمیم‌گیری دربارهٔ آن به به فردا سه‌شنبه موکول شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امروز کارگروه کنترل بازار با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از تولیدکنندگان برای قیمت‌گذاری تازه مرغ و تخم مرغ جلسه‌ تشکیل دادند که قرار شد برای ادامه مذاکرات فردا نیز کارگروه کنترل بازار تشکیل جلسه دهد تا قیمت نهایی مرغ و تخم مرغ مشخص شود.

پیشنهاد تولیدکنندگان برای قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه در بازار مصرف حدود ۵۷۰۰ تومان و هر شانه تخم مرغ ۷۴۰۰ تا ۸۲۰۰ تومان است.

به گفته ترکاشوند، مدیر کل دفتر پرورش و بهبود تولیدات طیور وزارت جهاد کشاورزی، تولیدکنندگان با حجم بسیاری از تولید مواجه شده‌اند و به ناچار محصول خود را با قیمت‌های قبلی به فروش می‌رسانند که این موضوع سبب متضرر شدن آن‌ها می گردد.

در این راستا با توجه به افزایش هزینه‌ها، از سوی وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد داده شده‌است که قیمت‌های تازه برای خرید تضمینی براساس نرخ تورم مشخص شود تا مرغداران ضرر نکنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.