تغییرات در استانداری‌ها غیر منطقی به نظر می‌رسد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

رئیس کمیسیون شوراها در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس کمیسیون شوراها گفت: تغییرات در استانداری‌ها از وظایف دولت به شمار می‌رود، اما این تغییرات در آستانه انتخابات و پایان دولت دهم امری غیر‌منطقی به نظر می‌رسد.

امیر خجسته نماینده مردم  همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تغییر و تحول در برخی استانداری‌ها گفت: هر گونه تغییر و تحول در استانداری‌ها از وظایف دولت به شمار می‌رود اما با توجه به قرارگیری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پایان دولت دهم این تغییرات منطقی به نظر نمی رسد.

وی در ادامه افزود: در شرایط فعلی اقتصادی باید به جای تغییر و تحولات غیر منطقی به فکر مدیریت تحریم‌ها باشیم و همچنین در جهت مرتفع سازی مشکلات حاصل از تحریم‌ها به تدوین راهکاری اساسی بپردازیم.

خجسته تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی جامعه در شرایط فعلی اقتصادی باید در نظر داشت که این تغییرات می‌تواند مشکلات معیشتی مردم را حل کند یا خیر و باید همه مسئولین در جهت مرتفع سازی مشکلات با همدلی و همراهی یکدیگر تصمیمات سازنده‌ای اتخاذ نمایند.

رئیس کمیسیون شوراها در پایان با اشاره به تحلیل‌های مختلف از این اقدامات دولت مطرح کرد: تحلیل‌های متفاوتی از این تغییر و تحولات در استانداری‌ها قابل ارزیابی است، که قوه مجریه باید برای جلوگیری از شبه سازی‌ها با توجه به فرصت باقی مانده  تا پایان دولت دهم به فکر تدبیر در امور کشور باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.