تغییرات استقلال در پایان لیگ برتر/ اجازه بدهیم فتح الله زاده با آرامش کار کند

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم اولیایی پس از پایان نشست امروز اتحادیه باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: ۱۰ سال است فوتبال حرفه‌ای داریم اما برای بحث استانداردسازی ورزشگاه و حرفه‌ای شدن باشگاه کار صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: امروز اجبار است نه اختیار. این اجبار AFC را فدراسیون به اتحادیه سپرده تا برای حل مشکلات باشگاه، خصوصی شدن و کسب مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه اقدامات لازم را انجام دهیم. اتحادیه هم می‌خواهد در این زمینه تا جایی که می‌تواند کمک کند تا باشگاه‌ها استانداردهای لازم AFC را به دست آ‌ورند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اگر باشگاه نتواند در زمان اعلام شده مجوز لازم را کسب کند، سهمیه‌های خود را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از دست خواهیم داد. باید امروز کار فوق‌العاده‌ای انجام دهیم تا این اتفاق نیافتد زیرا در صورت از دست داده سهمیه‌ها، فوتبال و ملت ایران لطمات زیادی خواهند خورد.

وی افزود: باید تشکیلات باشگاه‌ها و ورزشگاه که در گذشته زیر نظر سازمان و امروز زیر نظر وزارت ورزش است کاملاً خود را به معیارهای AFC نزدیک کنند که در این راه نیاز به حمایت دولت، مجلس، مسئولان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، مسئولان استانها و باشگاه‌ها داریم که این نشان می‌دهد باید کار تیمی بزرگی انجام شود تا فوتبال بیش از این لطمه نخورد.

اولیایی در مورد نشستش با رسولی‌نژاد و بحث مدیرعاملی‌اش در استقلال اظهار داشت: نمی‌خواستیم این موضوع رسانه‌ای شود اما به نظرم مطلب اعلام شده از سوی من، درست بیان نشده است. وقتی رسولی‌نژاد صحبت مدیرعاملی استقلال را مطرح کرد، من به ایشان گفتم باید ابتدا با‌ آقای فتح‌الله‌زاده صحبت کنم و بدانم چرا اعلام کرده است نمی‌خواهد در باشگاه استقلال بماند.

وی خاطرنشان کرد: باید اجازه دهیم فتح‌الله زاده که از دوستان خوبم است و در زمان مدیرعاملی‌ام در باشگاه استقلال، به باشگاه آمد با آرامش کارش را پیگیری کند. در این مقطع باید از ایشان و تیم استقلال حمایت کنیم و امیدوار باشیم سومین ستاره را به دست ‌آورد. مردم و هواداران استقلال به کسب این ستاره توسط تیم فتح‌الله زاده نیاز دارند.

مدیرعامل پیشین استقلال ادامه داد: در دنیای حرفه‌ای درست نیست که این گونه بخواهیم در مورد تغییرات مدیرعامل باشگاه صحبت کنیم. من در آنجا گفتم باید حضوری با آقای فتح الله‌زاده صحبت کنم و ببینم مشکلات ایشان برای جدایی از استقلال قابل حل است یا نه.

وی با بیان اینکه قرار شد تا مسابقات تمام نشده در این خصوص صحبت نکنیم ولی خود آقای فتح‌الله زاده در مصاحبه‌ای به آن اشاره کرد، اظهار داشت: امروز مصلحت این است که این موضوع بیش از این باز نشود.

اولیایی در پایان گفت: تغییرات در باشگاه استقلال به پایان لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا موکول شد. قطعاً اگر قصد انجام چنین تغییراتی باشدف، در فصل نقل و انتقالات فرصت خوبی برای چنین اتفاقاتی وجود دارد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.