تغییرات ظاهری در فبلت تازه هوواوی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

منابع آگاه آخرین تصاویر خود از گوشی هوشمند تازه شرکت هوواوی موسوم به Mate 2 که قرار است در آینده نزدیک وارد بازار شود را منتشر کردند.
 
 
Close window
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، گوشی هوشمند Ascend Mate هوواوی با نمایشگر ۶٫۱ اینچی عرضه شده است و در تصاویری که هم‌اکنون به صورت آنلاین انتشار یافته، نشان داده شده است که Mate 2 نیز شامل نمایشگری با همین اندازه می‌شود و به همین خاطر می‌توان آن را در خانواده فبلت‌ها طبقه‌بندی کرد.
 
این طور که به نظر می‌رسد شرکت چینی هوواوی در مدل تازه این فبلت بعضی تغییرات ظاهری قابل ملاحظه را لحاظ کرده است. اطراف این دستگاه به صورت منحنی ساخته شده است و از این لحاظ می‌توان آن را شبیه به گوشی هوشمند Moto X موتورولا دانست.
 
شرکت هوواوی همچنین برای بدنه این محصول از فلز براق استفاده کرده است که سبب می‌شود بیش از قبل جذاب شود.
 
در بخش سخت‌افزاری، این فبلت شامل نمایشگر ۶٫۱ اینچی می‌شود و تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آید. این محصول پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۶ گیگاهرتزی دارد یک رم ۲ گیگابایتی را نیز در خود جا داده است.
 
هنوز به درستی مشخص نشده است که هوواوی این محصول را در خارج از مرزهای چین هم عرضه می‌کند یا خیر. با این وجود می‌توان امیدوار بود که این فبلت در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی به دست کاربران برسد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.