تغییرات مدیریتی در صنعت خودرو کشور

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

همزمان با بلاتکلیفی مستمر صنعت خودرو، مدیران عامل دو شرکت بزرگ خودروساز طی روزهای آینده تغییرات مدیریتی را شاهد خواهند بود.

صنعت خودرو کشور

 طی هفته‌های اخیر خبرهایی مبنی بر تغییرات مدیریتی دو شرکت بزرگ خودروساز ایران‌خودرو و سایپا مطرح بود که در نهایت به اذعان بعضی از فعالان خودرو، تغییرات مدیریتی این دو شرکت در مرحله نهایی قرار داشته و طی روزهای آینده هاشم یکه‌زارع جایگزین جواد نجم‌الدین به عنوان مدیرعامل تازه ایران‌خودرو خواهد شد.

البته تغییرات مدیریتی این دو شرکت پیش از این نیز هم‌راستای التهابات قیمت در بازار خودرو و عدم اتخاذ تصمیمات مناسب برای حل مشکلات رکود تولید خودرو عنوان می‌شد و مدیران خودروساز با ارائه برنامه‌هایی سعی در کنترل و مدیریت بازار تولید خودرو داشتند که به نظر می‌رسد با حضور نعمت‌زاده در وزارت صنعت و اعمال تغییرات مدیریتی، صنعت خودروی کشور مرحله تازهی را برای افزایش حجم تولید و کنترل بازار خودرو پیش روی خود خواهد داشت.

براساس این گزارش، هاشم یکه‌زارع از سال ۱۳۸۸ با حکم نجم‌الدین به عنوان مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل مشغول فعالیت بوده است و در پرونده کاری خود سابقه مدیریت و عضویت در هیات مدیره چندین شرکت خودروساز از جمله مگاموتور، سازه‌گستر، سایپادیزل و پارس‌خودرو را نیز دارد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر و دکترای مدیریت است.

همچنین براساس خبرهای رسیده علی مرادلو نیز به عنوان گزینه پیشنهادی جایگزین مدنی، سکان‌دار گروه خودروسازی سایپا خواهد شد. البته بعد از آنکه حکم قائم‌مقام سایپا توسط مدنی امضاء شد، از سایپا خبر رسید که حضور مرادلو در این شرکت خودروسازی ضعیف شده و احتمالا عموزاده جایگزین مدنی می‌شود اما فعلا هیچ مقام رسمی در وزارت صنعت، معدن و تجارت در این‌باره اظهار نظر نکرده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.