تغییرات مهم در شرکت نفت/ مدیران عامل شرکت حفاری و نفت‌وگاز پارس بازنشسته شدند

۱۳م دیماه ،

در روزی که مدیرعامل شرکت نفت با صدور حکمی مدیرعامل شرکت ملی حفاری را تغییر داد، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس هم بازنشسته شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت در این زمینه گزارش کرد: با توجه به فراررسیدن زمان بازنشستگی حیدر بهمنی، طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا گلپایگانی به عنوان سرپرست شرکت ملی حفاری منصوب شد، همچنین در نامه دیگری قلعه بانی از زحمات و خدمات مهندس حیدر بهمنی در طول دوران تصدی مسئولیت مدیریت عامل و نیابت هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران قدردانی کرد.

قلعه بانی طی حکمی ضمن تشکر از زحمات بی دریغ و تلاش مجدانه حیدر بهمنی در طول مسئولیت به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی را به عنوان سرپرست شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

همچنین در نامه دیگری که به امضای قلعه بانی رسیده است ، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای حیدر بهمنی در دوره بازنشستگی آرزوی توفیق کرده است.

حمیدرضا گلپایگانی پیش از این معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی بود.

سوری بالاخره بازنشسته شد

از سوی دیگر، درحالی که در هفته های قبل اظهارات متناقضی دربارهٔ بازنشستگی موسی سوری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس مطرح شده بود، بالاخره امروز مدیرعامل شرکت نفت بازنشستگی سوری را تایید کرد.

براساس این گزارش، با توجه به فرارسیدن موعد بازنشستگی موسی سوری، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نامه‌ای از زحمات و خدمات وی در دوران تصدی مدیریت عامل شرکت نفت و گاز پارس تقدیر کرد.

قلعه‌بانی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نامه ای خطاب به موسی سوری از زحمات بی دریغ و تلاش های مجدانه وی در دوران تصدی مسئولیت مدیریت عامل و ریاست هیات مدیره شرکت نفت و گاز پارس قدردانی و تشکر کرد.

قلعه بانی در این نامه همچنین با اشاره به بازنشستگی مهندس موسی سوری از درگاه خداوند متعال برای وی سلامتی و طول عمر باعزت مسالت کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.