تغییر جنسیت قاتل بن لادن! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرباز امریڪایی ڪه بن لادن را به قتل رسانده بود، تحت تاثیر این قتل جنسیتش را تغییر داد. او گفته است ڪه «پس از ڪشتن بن لادن،‌ ابتدا افسرده شدم و سپس روحیه زنانگی در من بیش از پیش شده است و در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و تغییر جنسیت دادم و الان حس خوبی دارم.»

تغییر جنسیت قاتل بن لادن! +عکس

خانم "ڪریستن" در گذشته مرد بوده و "ڪریس" نام داشته است اما پس از بازگشت از مأموریت و پایان دوره خدمتش در ارتش،‌ زیر تیغ جراحی رفته است و تغییر جنسیت داده است. او اڪنون دیگر مرد نیست بلڪه شبیه یڪ دختر جوان شده است. او پس از پایان دوره خدمتش در ارتش آمریڪا، ڪتابی تحت عنوان "شاهزاده جنگجو" تألیف ڪرد ڪه چندی پیش وارد بازار شده است. او در این ڪتاب ماجرای حضورش در عملیات قتل بن لادن و سپس ڪشتن او به دست خودش را شرح داده و در پایان ڪتاب هم بیان ڪرده ڪه پس از بازگشت به آمریڪا تغییر جنسیت داده است.

قاتل "أسامه بن لادن" می نویسد: بنده از ڪودڪی احساس مردانگی نمی ڪردم بلڪه همواره روحم لطیف و زنانه بود اما پس از ڪشتن بن لادن،‌ ابتدا افسرده شدم و سپس روحیه زنانگی در من بیش از پیش شد و در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و تغییر جنسیت دادم.او در ادامه نوشت: من در طول ۲۰ سال فعالیتم در ارتش،‌ برای مأموریت به سه ڪشور بوسنی هرزگوئین، افغانستان و عراق رفتم و در هر سه جنگ حضور داشتم.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. khc:

    چه زن بی ریختی اخ اخ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.