تغییر در رأس لکسوس

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تغییر در رأس لکسوس

تغییر در رأس لکسوس

پرشین خودرو: یک طراح خودرو در تویوتا سکان هدایت برند لکسوس را به دست گرفت.

به گزارش ممتازنیوز، تغییر در رأس لکسوس آن هم استفاده از یک طراح به عنوان گرداننده برند پرتجمل تویوتا نشان از سوگیری این شرکت به سمت طراحی و نوآوری است. توکیو فوکویچی که مدیر طراح جهانی تویوتا بود اکنون اداره برند لکسوس را بر عهده گرفته است.
فوکویچی با حفظ سمت خود به عنوان طراح ارشد جهانی تویوتا، لکسوس را مدیریت خواهد کرد. حکم انتصاب وی از اول آوریل (۱۲ فروردین) اجرایی می شود. شهرت فوکویچی، جسارت در خلاقیت و آزمون است. از طراحی های معروف و معتبر او مینی ون پرویا و لکسوس LF-NX است.
فوکویچی در ژانویه سال ۲۰۲۲ در مصاحبه با فوربس گفته بود: هیچ کس در طراحی با اطمینان ۱۰۰ درصد صحبت نمی کند. هیچکس نمی تواند ادعا کند که طرح او بعد از ۲ سال با تقاضای بالا به فروش می رسد.
اصرار آکیو تویودا مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره تویوتا این است که محصولات تویوتا فقط به خاطر کیفیت و قابلیت اطمینان سر زبان ها نباشند بلکه از لحاظ طراحی هم روزآمدتر و جوان پسندتر شود مخصوصا ژاپنی ها رقابت بسیار سنگینی با خودروسازان آلمانی دارند که هم از لحاظ مهندسی و هم از لحاظ هنر و زیبایی شناسی در صنعت خودرو سابقه ای خیره کننده دارند.
کیوتاکا آیسی که تا به حال برند لکسوس را هدایت می کرد، از این به بعد مرکز تحقیق و توسعه تویوتا را اداره خواهد کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.