تغییر در “سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی” نتایج مورد انتظار را محقق نکرد/ موافقت اکثریت نمایندگان با احیای این سازمان

فروردین ۱۴۰۳

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تغییر در “سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی” و جایگزینی دو معاونت راهبردی و منابع و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نتوانست نتایج مورد انتظار را محقق کند.

ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان، سیاهکل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ “احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی” اظهار داشت: “سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی” به سبب کاستن سرعت پروژه‌های عمرانی، مانع پیشرفت کشور می‌شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: تغییر در این سازمان و جایگزینی دو معاونت راهبردی و منابع و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نتوانست نتایج مورد انتظار را محقق کند.

وی گفت: با تصویب فوریت احیای این سازمان در مجلس مشخص شد که اکثریت نمایندگان موافق بازگشت آن می باشند، از این رو باید ساز و کار مشخصی برای ایجاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تصویب شود.

ندیمی تصریح کرد: باید به گونه‌ای سازمان مدیریت احیا شود که نه مانند قبل مانع اجرای پروژه‌های عمرانی باشد و نه مثل دو دولت کنونی بی‌برنامه عمل شود.

این نماینده مجلس افزود: سازمان مدیریت و برنامه باید به عنوان اتاق فکر اجرایی کشور به دنبال ایجاد راهکارهای منطقی و علمی برای اداره کشور باشد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.