تغییر دکوراسیون یک فروشگاه،‌ دلیل آتش‌سوزی بازار مبل ایران/۳۰۰ مبل فروشی سوختند

دبیر انجمن صنفی دکوراسیون مبل ایران در مورد آتش‌سوزی در بازار مبل یافت‌آباد گفت: به دلیل تغییر دکوراسیون یکی از فروشگاه‌ها و سهل‌‌انگاری یکی از کارگران آتش‌سوزی در منطقه یافت‌آباد شروع شد و با توجه به این‌که فروشگاه مذکور در بازار مبل یافت‌آباد است و در بازار مبل مواد آتش‌زا وجود دارد، آتش‌سوزی به سرعت گسترش پیدا کرد.

رامین سمیع‌زاده با تاکید بر این‌که هنوز برای تخمین خسارت وارده زود است، گفت: با کمک شهرداری منطقه، نیروی انتظامی، ستاد بحران، بسیج و مسوولان منطقه یافت‌آباد، آتش‌سوزی کنترل شده اما به‌طور کامل موفق نشده‌اند آن را مهار کنند. خوشبختانه خسارت جانی نداشته‌ایم و پس از شروع آتش فروشنده‌ها و مشتریان به سرعت از منطقه دور شدند. خودروها نیز که احتمال آتش‌گرفتن آنها بود، از منطقه خارج شدند و منطقه و بازار مبل تحت کنترل درآمد.

دبیر انجمن صنفی دکوراسیون مبل ایران با بیان این‌که نیروهای زیادی از آتش‌نشانی در محل حاضر هستند و هم‌چنان برای خاموش‌کردن آتش تلاش می‌کنند، گفت: با این‌که خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم، اما پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است و اورژانس نیز در منطقه حاضر است. سمیع‌زاده با تاکید بر این‌که هنوز نتوانستیم وارد منطقه آتش‌سوزی شویم، گفت: در حال حاضر از توسعه آتش جلوگیری کردند و از این نظر آتش مهار شده است.

 

خسارت سنگین به بیش از ۳۰۰ واحد صنفی در آتش‌سوزی بازار مبل

حسن احمدیان، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبل ایران درباره آتش‌سوزی امروز (پنج‌شنبه) بازار مبل یافت‌آباد گفت: آتش‌سوزی در طبقه برترین‌های بازار مبل شماره یک یافت‌آباد شروع شده و به طبقات پایین سرایت کرده است. آتش از طبقه برترین‌ها طبقه‌به‌طبقه پایین می‌آید، امیدوارم آتش‌نشانان بتوانند آتش را مهار کنند، چرا که این روند با توجه به این‌که کالاهای موجود متشکل از مبل، چوب، فوم، پارچه، مواد آتش‌زا و … است، بسیار خطرناک است.

بازار مبل شماره یک یافت‌آباد واقع در نبش خیابان یافت‌آباد که بزرگ‌ترین بازار منطقه است و بیش از ۳۰۰ واحد صنفی در آن فعالیت می‌کردند، به‌طور کلی آسیب‌دیده است.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.